طلبکار شهرداری: آقای هاشمی برای سگ و گربه اقدام کرد اما برای ما هیچ اقدامی نمی کند!

طلبکار شهرداری: هاشمی برای سگ و گربه آمد برای ما نه!

طلبکاران دیروز مقابل شهرداری تجمع کردند. یکی از طلبکاران بیان کرد آقای هاشمی برای سگ و گربه به میان تجمع کنندگان رفت اما دریغ از یکبار حضور در جمع ما!

تجمع طلبکاران مقابل شهرداری و شورای شهر آقای هاشمی برای سگ و گربه اقدام کرد برای ما کاری نمی کند

مجله اینترنتی پارسی گو: طلبکاران شهرداری دیروز مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند. یکی از طلبکاران بیان کرد آقای هاشمی برای سگ و گربه به میان تجمع کنندگان رفت اما دریغ از یکبار حضور در جمع ما!

عده ای از پیمانکاران شهرداری که به خاطر اجرای پروژه های آن از شهردرای طلبکار هستند برای چندمین بار در مقابل شورای شهر تجمع کردند. ظهر دیروز جمعیتی حدود ۳۰ نفر از پیمانکاران شهرداری برای گرفتن مطالبات خود در مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

تجمع طلبکاران شهرداری تهران مقابل ساختمان شورای شهر

تجمع کنندگان با سر دادن شعار‌هایی نسبت به مدیران شهری خشم خود را در مقابل ساختمان شورای شهر ابراز کردند. یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما بیش از ۱ سال است که در اینجا تجمع می‌کنیم و هر روز برای گرفتن طلبکاری‌های خود فریاد می‌زنیم، اما تاکنون حتی یک نفر از اعضای شورا به میان ما نیامده تا بپرسد که حالمان چطور است.

فرد دیگری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آقای هاشمی برای سگ و گربه که البته آن هم کار خوبی است در میان تجمع کنندگان حضور یافته‌اند، اما برای رسیدگی به حق و حقوق ما که به خاطر آن در این شهر پل و بزرگراه ساخته‌ایم هیچ کسی در اینجا حاضر نشده است. تجمع کنندگان پس از دقایقی شعار دادن وقتی که دیدند کسی پاسخگوی آن‌ها نیست با آرامش محل تجمع را ترک کردند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *