پول درآوردن های عجیب از عربده کشی، داد زنی، مغز خالی کنی، میوه رنگ کنی تا پلاک محو کنی!

شغل های عجیب و باورنکردنی: از عربده کش تا پلاک ماشین محو کن!

یکی از موضوعاتی که به برکت وجود فضای مجازی عیان شده است موضوع شغل های عجیب و باور نکردنی برای کسب درآمد است. شغل هایی نظیر عربده کشی و پلاک ماشین محو کن!

شغل های عجیب شغل دادزنی به یک دادزن فعال نیازمندیم

مجله اینترنتی پارسی گو: فضای مجازی شرایطی را فراهم آورده است تا آنچه پیشتر در بطن جامعه وجود داشت، اما کمتر دیده می شد، حالا هم دیده شود و هم جنجال ساز! یکی از موضوعاتی که به برکت وجود فضای مجازی رخ عیان کرده است موضوع شغل های عجیب و باور نکردنی برای کسب درآمد است. شغل هایی نظیر عربده کشی و پلاک ماشین محو کن! در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این شغل های عجیب آشنا شوید.

به گزارش پارسی گو خراسان نوشت: «این مطلب کاملا جدی است لطفا در هنگام خواندن آن نخندید.» ممکن است بسیاری از اوقات تصور کنید شغل شما عجیب‌ترین شغل دنیاست در حالی که این طور نیست. کافی است کمی به دور و برتان نگاه کنید تا آدم هایی را ببینید که کارهایی را که به نظر خنده دار می آید و البته شاید هم غیرقانونی، وسیله ای برای کسب درآمد کرده اند و خیلی جدی آن را دنبال می کنند.

پول درآوردن های عجیب با شغل های عجیب و باور نکردنی

شاید باورتان نشود اما هستند افرادی که اگر یک روز کاری هم نداشته باشند در خانه نمی‌مانند و برای کسب درآمد هر چیزی می‌فروشند حتی زمان! به تازگی هم تبلیغ شغلی به نام «همکاری در دعوا» در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته که به نظر می آید واقعی نباشد اما در این تبلیغ به کسانی که زورشان به طرف دعوا نمی رسد برای کتک کاری کمک می کنند و تعرفه خاص خودشان راهم دارند! از عربده کشی ۵ هزار تومانی و هول دادن ۲۰ هزار تومانی گرفته تا مشت ۲۵ هزار تومانی و چاقو کشی و … . با دیدن این تبلیغ در فضای مجازی تصمیم گرفتیم مشاغل عجیب و غریبی را که در پیرامون ما وجود دارند اما شاید اسم آن‌ها را هم نشنیده باشید برای تان معرفی کنیم که در ادامه می خوانید.

شغل های عجیب نرخنامه شغل دعوا و عربده کشی

شغل های عجیب نرخنامه شغل دعوا و عربده کشی

شغل عجیب دادزن

این حرفه از حرفه های نسبتا قدیمی در حوزه مشاغل عجیب و غریب است. حتما این آگهی را در کوچه و خیابان دیده اید که: «به یک دادزن نیازمندیم »دادزن ها معمولا در ورودی پاساژها یا مغازه ها مستقر می شوند و همان طور که از عنوان شان مشخص است، با داد زدن و بیان مشخصات کالاهای درون مغازه، مشتری جذب می کنند. جمله «بشتابید، بشتابید…» یکی از مهم ترین کلماتی است که یک داد زن با آن کار خود را شروع می کند.

شغل عجیب مغز خالی کن

مغز گاو و گوسفند برای خیلی ها یکی از لذیذترین غذاهای جهان است. مغز خالی کنی شغلی رسمی و محترمانه است و فردی که چنین حرفه ای را انتخاب می کند باید هر روز در کشتارگاه ها حاضر شود، سر حیوان ذبح شده را روی میز قرار دهد یا به یک قلاب آویزان کند و سپس جمجمه را بشکافد و مغز آن را که غذایی بسیار لذیذ محسوب می شود، خارج کند.

شغل عجیب میوه رنگ کن

حکایت همان حکایت گنجشک را رنگ کردن و جای قناری فروختن است. مسئولیت رنگ‌ کار مرکبات این است که با کمک مواد شیمیایی مانند گاز اتیلن و بخار آب کافی به محصولات نارس چیده شده رنگ و ظاهری طبیعی ببخشد و کاری کند که این میوه ها کاملا رسیده به نظر برسند.

شغل عجیب پلاک ماشین محو کن

یکی از شغل هایی که به خاطر محدودیت های ترافیکی در شهرهای بزرگ ایجاد شده شغل محو کن پلاک است به نحوی که این افراد برای ثبت نشدن پلاک ماشین‌های متخلف توسط دوربین‌های طرح ترافیک، کارهای زیادی انجام می‌دهند از جمله نشستن روی کاپوت و…

شغل های عجیب شغل زهرمار گیر

این افراد از مارهای سمی مثل کبرا و زنگی زهر می‌گیرند. زهرمار در صنایع دارویی و برای تولید پادزهر استفاده می‌شود. این کار بسیار خطر ناک است اما به دلیل گران بودن زهرمار، این شغل متقاضی زیادی دارد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *