متن توئیت جنجالی گری لینه‌کر درباره برد پر گل تیم ملی ایران!

توئیت توهین آمیز لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس به بانوان ایران! + عکس

توئیت توهین آمیز لینه‌کر بعد از پیروزی پر گل ایران مقابل کامبوج دردسر ساز شد و واکنش ها به اسوطره فوتبال انگلیس به حدی بود که او مجبور شد توئیتش را حذف کند.

توئیت توهین آمیز لینه‌کر گری لینه‌کر. فوتبال ایران. زنان ایران. توهین

مجله اینترنتی پارسی گو: توئیت توهین آمیز لینه‌کر بعد از پیروزی پر گل ایران مقابل کامبوج دردسر ساز شد و واکنش ها به اسوطره فوتبال انگلیس به حدی بود که او مجبور شد توئیتش را حذف کند. جزئیات توئیت جنجالی گری لینه‌کر را مطالعه بفرمایید.

ماجرای توئیت جنجالی لینه‌کر درباره اولین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه

لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس پس از پیروزی پر گل ایران مقابل کامبوج با توئیتی عجیب و جنجال ساز حاشیه ساز شد. اگرچه او در نهایت با توجه به گستره واکنش ها مجبور شد توئیت خود را حذف کند. ماجرای توئیت جنجالی گری لینه‌کر از این قرار است که او بعد از بازی ایران با کامبوج به نوعی هم به اولین حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه طعنه می زند و هم نتیجه شگفت انگیز تیم ملی فوتبال کشورمان را زیر سوال می برد.

لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس

لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس

متن توئیت جنجالی گری لینه‌کر به این شرح است: ایران در بازی با کامبوج ۰-۱۴ پیروز شده. لطفا یک نفر به زنان ایرانی که اجازه پیدا کردند برای اولین بار بازی را از استادیوم تماشا کنند بگوید که فوتبال همیشه به این سادگی نیست.

به نوشته ورزش سه بعد از این توئیت جنجالی کاربران زیادی به لینه‌کر واکنش نشان داده و به او یادآوری کردند که توئیتش حاوی کلیشه های جنسیت زده و توهین آمیز است. این واکنش ها تا حدی بالا گرفت که در نهایت اسطوره فوتبال انگلیس را مجبور کرد تا توئیتش را حذف کند.

توئیت توهین آمیز لینه‌کر

توئیت توهین آمیز لینه‌کر

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *