ماجرای قرق بوستان بهشت مادران تهران به خاطر تأمین امنیت جانی همسر محمد جواد ظریف! + تصاویر و جزئیات

وقتی به خاطر حضور همسر ظریف پارک قرق می شود! + جزئیات

به خاطر حفظ امنیت جانی با حضور همسر ظریف پارک قرق می شود. پارک مذکور ۱۵ هکتار است که با دستور مستقیم شهردار منطقه سه قرق شده است.

خنده ظریف در کنار حناچی شهردار تهران. حضور همسر ظریف پارک قرق

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای قرق پارکی در تهران به خاطر حفظ امنیت همسر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مدتی قبل خبرساز شد. اما جزئیات این ماجرا چیست؟ به طور خلاصه جریان از این قرار است که به خاطر حفظ امنیت جانی با حضور همسر ظریف پارک قرق می شود. پارک مذکور ۱۵ هکتار است که با دستور مستقیم شهردار منطقه سه قرق شده است.

قرق پارک 15 هکتاری به خاطر همسر ظریف. تامین امنیت همسر ظریف با قرق پارک

قرق پارک ۱۵ هکتاری به خاطر همسر ظریف. تامین امنیت همسر ظریف با قرق پارک

جزئیات قرق پارک ۱۵ هکتاری به دلیل تأمین امنیت خانم مریم ایمانیه همسر محمد جواد ظریف

به گزارش پارسی گو، پارک ۱۵ هکتاری در تهران با نام بوستان بهشت مادران، به واسطه حضور خانم مریم ایمانیه و برای حفظ امنیت جانی ایشان، با دستور شخص شهردار منطقه سه قرق می شود. البته این ماجرا با عذرخواهی غیر مستقیم جواد ظریف و مریم ایمانیه همراه می شود و به گفته موسوی، سخنگوی وزارت خارجه، دکتر ظریف و همسرشان از تمامی شهروندان و بانوان محترم تهرانی به واسطه این اتفاق پوزش می طلبند.

محمد جواد ظریف، همسر محمد جواد ظریف و حناچی شهردار تهران در یک قاب

محمد جواد ظریف، همسر محمد جواد ظریف و حناچی شهردار تهران در یک قاب

وقتی به خاطر حضور همسر ظریف پارک ۱۵ هکتاری قرق می شود!

ماجرای قرق پارک به واسطه حضور همسر آقای ظریف در بوستانی در تهران، از طریق گزارش یک شهروند در سامانه مردمی «فارس من» رسانه ای می شود. سپس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به این خبر واکنش نشان می دهد و ظریف و خانم ایمانیه را نسبت به این ماجرا بی اطلاع معرفی می کند. موسوی درباره تعطیلی بوستان مادران تهران که مساحتی بالغ بر ۱۵ هکتار دارد و به واسطه تأمین امنیت جانی همسر ظریف، خانم مریم ایمانیه قرق شده است بیان می دارد: دکتر ظریف از این اقدام بی خبر بوده و پس از اطلاع به شدت با آن مخالفت کرده است و دستور داده که من بعد چنین اقدامات ناموجهی که حقوق شهروندان را خدشه دار می کند تکرار نشود. موسوی ادامه می دهد: دکتر ظریف و همسرشان از تمامی شهروندان و بانوان محترم تهرانی پوزش می خواهند.

مریم ایمانیه کیست؟

محمد جواد ظریف متولد ۱۳۳۸ است. وی در تابستان ۱۳۵۸ از طریق خواهرش با خانم مریم ایمانیه آشنا می شود و این آشنایی به ازدواج می انجامد. سپس این دو به آمریکا (نیویورک) مهاجرت می کنند.

مریم ایمانیه فارغ التحصیل رشته تغذیه است. خانم ایمانیه همچنین نزدیک به ۱۰ سال شاگرد استاد عرفان و اخلاق، محمد اسماعیل دولابی عارف شهیر بوده است. از جمله برنامه های خانم مریم ایمانیه نیز حضور در نقاط مختلف آمریکا و کشورهایی نظیر هن و ژاپن برای حضور و سخنرانی در همایش های عرفانی و مولانا پژوهی است.

بنا به نوشته نازوب، مریم ایمانیه همچنین رئیس انجمن بانوان دیپلمات های وزارت امور خارجه ایران است و حاصل ازدواجش با محمد جواد ظریف دو فرزند با نام های مهسا و مهدی است که هر دو در آمریکا متولد شده اند.

مهدی ظریف مهندسی برق خوانده و در مقطع فوق لیسانس دارای مدرک مدیریت است. مهسا ظریف نیز مهندس معماری داخلی است. گفتنی است هر دو فرزند محمد جواد ظریف و مریم ایمانیه ازدواج کرده اند.

مریم ایمانیه در کنار همسرش محمد جواد ظریف

مریم ایمانیه در کنار همسرش محمد جواد ظریف

محمد جواد ظریف و همسرش مریم ایمانیه

محمد جواد ظریف و همسرش مریم ایمانیه

مردی که بدون تشریفات بین مردم حاضر می شد و مردمی بود رفته است!

مدتها قبل آقای ظریف با نوشتن این جمله که «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد رفت!» خبر ساز شده بود.

مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد رفت محمد جواد ظریف

مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد رفت محمد جواد ظریف

این ماجرا مربوط به تبریک محمد جواد ظریف به واسطه سال نو عبری است. یکی از کاربران از ظریف درباره انکار هولوکاست سوال می کند. ظریف می نویسد مردی که در ایران هولوکاست را انکار می کرد رفته است. بعدها مشخص می شود که آن کاربر، دختر نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکاست!

اما حالا و بعد از قرق شدن پارک ۱۵ هکتاری به خاطر تأمین امنیت جانی همسر آقای ظریف، باید به ایشان یادآوری کرد: مسئولی که مردمی بود و بدون تشریفات در بین مردم حاضر می شد رفته است! حالا مسئولان به واسطه حضور همسرشان در پارک، مستقیم یا غیر مستقیم برای مردم دردسر درست می کنند. بله. سالهاست مسئولی که مردمی باشد و از جنس مردم از سمت های دولتی رفته است!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *