جزئیات اصابت موشک به نفتکش ایرانی در دریای عربستان!

حمله تروریستی با موشک به نفتکش ایرانی در دریای احمد عربستان!

احتمال اصابت موشک به نفتکش ایرانی در دریای احمد عربستان قوت یافته و به نظر می رسد نفتکش ایرانی در ساعت های ۵ و ۵:۲۰ صبح مورد اصابت موشک قرار گرفته باشد.

نفتکش ایرانی. حمله به نفتکش ایرانی. اصابت موشک به نفتکش ایرانی. حمله تروریستی. عربستان. دریای عربستان

مجله اینترنتی پارسی گو: طبق آخرین اخبار منتشر شده، احتمال اصابت موشک به نفتکش ایرانی در دریای احمد عربستان قوت یافته و به نظر می رسد نفتکش ایرانی در ساعت های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی مورد اصابت موشک قرار گرفته باشد.

شرکت ملی نفتکش ایران، نفتکش ایرانی را با نام sabity معرفی کرده است که متعلق به شرکت ملی نقتکش nitc است و صبح امروز جمعه ۱۹ مهرماه در ۲ انفجار جداگانه که احتمالا به دلیل اصابت موشک بوده است، دچار انفجار در بخش بدنه خود شده است.

نقشه دریای سرخ. دریای احمد عربستان. نقشه آبی. نقشه راه آبی. نقشه دریاها

نقشه دریای سرخ. دریای احمد عربستان. نقشه آبی. نقشه راه آبی. نقشه دریاها

لحظه اصابت موشک به نفتکش ایرانی و انفجارها در ساعات ۵ و نیز ۵:۲۰ دقیقه صبح و در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی (در دریای احمد عربستان) رخ داده است. به گفته منابع آگاه ۲ مخزن اصلی نفت در این نفتکش ایرانی آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

خوشبختانه کشتی و همه کارکنان آن سالمند و در وضعیت ایمن و با ثبات، در حال کنترل حادثه هستند. گفتنی است آخرین اطلاعات نشان می دهد تنها بدنه کشتی آسیب دیده است.

کارشناسان فنی کشتی و کارشناسان مستقر در اتاق اضطرار شرکت ملی نفتکش ایران در حال بررسی دلایل این حادثه هستند و به زودی در این خصوص به ص ورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *