چرا ظریف و همسرش عذرخواهی کردند؟

عذرخواهی ظریف و همسرش از شهروندان تهرانی بابت قرق یک پارک!

عذرخواهی ظریف و همسرش از شهروندان و بانوان تهرانی به خاطر قرق یک پارک در تهران به علت حفظ امنیت جان همسر محمد جواد ظریف صورت گرفت.

محمد جواد ظریف و همسرش

مجله اینترنتی پارسی گو: در پی انتشار خبری مبنی بر قرق بوستان بهشت مادران برای حضور همسر وزیر امور خارجه، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ظریف از این اقدام بی‌خبر بوده و بر عدم تکرار چنین مواردی تأکید کرده است، به نقل از ظریف و همسرش از شهروندان و بانوان ایرانی پوزش خواست. عذرخواهی ظریف و همسرش از شهروندان و بانوان تهرانی به خاطر قرق یک پارک در تهران به علت حفظ امنیت جان همسر محمد جواد ظریف صورت گرفت.

توضیح و عذرخواهی ظریف و همسرش از شهروندان و بانوان تهرانی

به نوشته فارس در پی انتشار خبری مبنی بر تعطیلی بوستان مادران به دلیل حضور «مریم ایمانیه» همسر وزیر امور خارجه، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در این باره اظهار داشت: موضوع را پیگیری کردم. همسر آقای دکتر ظریف رئیس انجمن زنان دیپلمات است که مراسمی را با حضور همسران ۳۸ سفیر و دیپلمات خارجی در بوستان مذکور برنامه ریزی کرده و شهرداری منطقه از روی محبت پارک را در طول برگزاری آن برنامه تعطیل کرد.

موسوی افزود: دکتر ظریف از این اقدام بی خبر بوده و پس از اطلاع به شدت با آن مخالف کرده است و دستور داده که من‌بعد چنین اقدامات ناموجهی که حقوق شهروندان را خدشه دار می‌کند، تکرار نشود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: دکتر ظریف و همسرشان از تمامی شهروندان و بانوان محترم تهرانی پوزش می‌خواهند. یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت خبری در سامانه «فارس من» نسبت به «تعطیلی پارک بهشت مادران به دلیل حضور همسر آقای ظریف» اعتراض کرد.

در این گزارش آمده است: «در پی حضور همسر آقای دکتر محمدجواد ظریف و همراهان، بوستان بهشت مادران منطقه ۳ تهران اقدام به قرق یک پارک ۱۵ هکتاری به دلیل تأمین امنیت همسر آقای ظریف کرده‌ است، لازم به ذکر است این تعطیلی به دستور شخص شهردار منطقه سه انجام شده است».

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *