جزئیاتی از نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم + تصاویر

تصاویر نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم! + جزئیات

نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم کیست؟ چرا پسر افغانی در قشم شکنجه شد؟ آیا نوجوان افغانی که در قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود زنده است؟

نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم

مجله اینترنتی پارسی گو: ظرف چند روز گذشته ویدئویی جنجالی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نوجوان افغانی را نشان می داد که در قشم به شکل وحشیانه ای مورد شکنجه قرار گرفته بود. نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم کیست؟ چرا پسر افغانی در قشم شکنجه شد؟ آیا نوجوان افغانی که در قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود زنده است؟ با ما باشید تا پاسخ به این سوالات را بدانید.

نوجوان افغان که در قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است

نوجوان افغان که در قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است

چندی پیش بود که رسانه ها خبر از شکنجه نوجوان ۱۶ ساله افغانی در قشم دادند. اما علت شکنجه این نوجوان افغان چیست؟

علت شکنجه نوجوان افغانی در قشم چیست؟

برخی از سایت ها نظیر خبرآنلاین، علت شکنجه نوجوان ۱۶ ساله افغانی در قشم را متلک پرانی این پسر نگون بخت به همسر یکی از اهالی روستای سلخ بیان کرده اند. روستای سلخ یکی از روستاهای جزیره قشم است. این پسرک نوجوان به گفته تصویر بردار، با داغ و درفش و شکنجه تنبیه شده تا به قول تصویربردار، عبرتی باشد برای سایر اتباع بیگانه. حرکتی که قطعا محکوم است و به هیچ وجه انسانی نیست. از دیگر سو رکنا از قول یکی از کسبه قشم نوشت: این ماجرا مربوط به اوایل هفته می شود. ظاهرا جوان افغان برای یکی از نوامیس رییس شورایاری روستا مزاحمت ایجاد کرده بود. رییس شورایاری نیز برای ادب کردن جوان افغان چند تن را به سراغ او فرستاد که او را تا سرحد مرگ کتک زده بودند. در هر صورت آنچه مسلم است اولا حرکتی از سوی نوجوان افغانی است که بهانه دست شکنجه گران داده است و دوم شکنجه وحشیانه پسرک افغانی است که قطعا حرکت محکومی است.

تصویر نوجوان 16 ساله افغانی که در قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است

تصویر نوجوان ۱۶ ساله افغانی که در قشم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است

سرنوشت پسرک ۱۶ ساله افغانستانی که در قشم شکنجه شده بود چه شد؟

پس از انتشار فیلم نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم بسیاری از سایت های مغرض، تلاش کردند اولا دلیل این اتفاق را سیاسی بیان کنند (فحاشی نوجوان به یک مقام سیاسی) و پس از آن تلاش کردند تا به مخاطب القاء کنند این نوجوان زیر شکنجه جان باخته است. در حالیکه دادستان قشم به صورت رسمی ضمن تکذیب کشته شدن نوجوان افغانی می گوید: «کشته شدن تبعه افغان درست نیست، اما ضرب و جرح وی صحت دارد.»

پسر نوجوان افغانی که در قشم مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفت

پسر نوجوان افغانی که در قشم مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفت

سرنوشت شکنجه گران پسر نوجوان افغانی در قشم چه شد؟

پس از انتشار فیلم منزجر کننده نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم ذهن هر بیننده منصفی به این سو می رود که سرنوشت شکنجه گران این پسر نوجوان مظلوم چه می شود؟ رضا صفایی دادستان قشم در رابطه با شکنجه گران پسر نوجوان افغانی می گوید: «متهمان شناسایی شده اند و پرونده قضایی آنان در حال تکمیل است.»

علت جار و جنجال ها درباره ویدئوی نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم چیست؟

به نظر می رسد همه جار و جنجال ها پیرامون شکنجه نوجوان ۱۶ ساله افغانستانی در قشم حول ۲ محور می چرخد: ۱. اختلاف بین مردم ایران و افغانستان ۲. انتخابات حساس و پیچیده افغانستان. توضیح اینکه پس از ماجرای برگزاری انتخابات افغانستان و شرایط خاصی که دارد، خبرها باید حول محوری از اوضاع سیاسی افغانستان منحرف شود و طبعا شکنجه یک نوجوان افغانی توسط ایرانی ها بهترین سوژه است. اما مهمتر از این دلیل، رابطه دوستانه دو ملت بزرگ افغانستان و ایران است. اهالی افغانستان سالهاست در ایران به صورت آزادانه رفت و آمد و کار می کنند و از سوی دیگر ایرانی های بسیاری نیز در افغانستان به داد و ستد و فعالیت مشغولند. قطعا مهمترین هدف رسانه های معاند، اختلاف افکنی بین دو کشور بزرگ ایران و افغانستان است که البته این بار نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد و ماجرا به نحوی خاتمه می یابد که به مدد الهی دو ملت مسلمان ایران و افغانستان را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک می کند.

اثرات شکنجه و داغ بر کمر نوجوان 16 ساله افغانی در قشم

اثرات شکنجه و داغ بر کمر نوجوان ۱۶ ساله افغانی در قشم

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *