رکورد غیر رسمی 265 کیلوگرمی حسین رضا زاده + فیلم

رکورد غیر رسمی حسین رضازاده با وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی!

رکورد غیر رسمی حسین رضازاده ۲۶۵ کیلوگرم است. رکوردی که اگر در میادین رسمی ثبت شده بود، حالا هنوز ایران رکورد دار مسابقات سنگین وزن وزنه برداری جهان بود.

رکورد غیر رسمی حسین رضازاده

مجله اینترنتی پارسی گو: رکورد غیر رسمی حسین رضازاده ۲۶۵ کیلوگرم است. رکوردی که اگر در میادین رسمی ثبت شده بود، حالا هنوز ایران رکورد دار مسابقات سنگین وزن وزنه برداری جهان بود. حسین رضازاده وزرنه رکورد غیر رسمی دست نخورده ای دارد که هنوز کسی نتوانسته آنرا جابجا کند. رکورد حسین رضازاده در مسابقات غیر رسمی ۲۶۵ کیلوگرم است.

فیلم کمتر دیده شده از رکورد شگفت انگیزی که حسین رضازاده در مسابقات غیررسمی به ثبت رسانده بود. پرافتخارترین وزنه بردار کشورمان رکوردی در کارنامه خود دارد که اگر در مسابقات رسمی به ثبت می‌رساند هنوز هم جایگاهش در سکوی نخست جهان حفظ می‌ماند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران حسین رضازاده، پیشکسوت و ستاره وزنه برداری کشورمان که تا سالها کسی نتوانسته بود رکوردش را جابه جا کند، سرانجام این رکورد توسط لاشا تالاخادزه از گرجستان شکسته شد و این وزنه بردار با مهار وزنه ۲۶۴ کیلوگرم در حرکت دوضرب توانست نام خود را به عنوان قوی ترین وزنه بردار جهان ثبت کند.

این در حالی است که رضازاده بارها و در مسابقات غیررسمی توانسته بود وزنه هایی بالاتر از ۲۶۴ کیلوگرم را بالای سر ببرد و همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید او وزنه ۲۶۵ کیلوگرم را مهار کرده بود. رکورد رسمی و المپیکی حسین رضازاده ۲۶۳.۵ کیلوگرم است.

فیلمی که مشاهده می کنید مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی توسط حسین رضازاده است در حالیکه رکورد رسمی او ۲۶۳.۵ کیلوگرم است:

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *