بدل رامسین کبریتی کیست و چرا چهره بازیگر نقش رامسین کبریتی در سریال ستایش محو شد؟

عکس: بدل رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش

رامسین کبریتی بازیگر کشورمان که به شبکه جم پیوسته است، در فصل سوم سریال ستایش حضور نداشت، اما بدل رامسین کبریتی با گریمی مناسب در سریال حضور داشت.

یاسر حق شناس بدل رامسین کبریتی

مجله اینترنتی پارسی گو: رامسین کبریتی بازیگر کشورمان که به شبکه جم پیوسته است، در فصل سوم سریال ستایش حضور نداشت، اما بدل رامسین کبریتی با گریمی مناسب در سریال حضور داشت.

سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب به پایان تصویربرداری سومین فصل خود رسید. بعد از ساخت دو فصل از این سریال و استقبال مخاطبان سعید سلطانی سومین فصل این سریال را جلوی دوربین برد و روز گذشته تصویربرداری آن در بندرعباس به پایان رسید.

مهاجرت رامسین کبریتی از ایران و ماجرای بدل او در سریال ستایش

ستایش ۳ با تغییراتی اساسی در لیست بازیگران مواجه شد و یکی از مهم ترین تغییرات بازیگر جایگزین رامسین کبریتی بود که نقش صابر را ایفا میکرد و به شبکه جم پیوست. بعد از مهاجرت رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر و پیوستن به شبکه جم عوامل سریال ستایش برای بازیگر جایگزین نقش صابر اندکی دچار مشکل شدند اما در نهایت تصمیم بر این شد که یاسر حق شناس بازیگر ناشناس جایگزین رامسین کبریتی شود و شرایط به گونه ای رقم بخورد که نقش او در ستایش ۳ زیاد پررنگ نباشد.

با اعلام نام یاسر حق شناس بسیاری از هواداران این سریال مشتاقند که ببینند سعید سلطانی تا چه حد در این انتخاب موفق بوده است و منتشر نشدن عکسی از بازی بازیگر جایگزین رامسین کبریتی به این اشتیاق دامن زد اما شاید برایتان جالب باشد که تنها تصویر منتشر شده از بدل رامسین کبریتی در ستایش ۳ را ببینید.

تنها صحنه ای که چهره بدل رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش نمایش داده می شود را در عکس زیر مشاهده می کنید:

بدل رامسین کبریتی در ستایش 3

بدل رامسین کبریتی در ستایش ۳

اگرچه همچنان این سوال باقی است که اگر بازیگری شبیه رامسین کبریتی انتخاب شده و اتفاقا به خوبی هم گریم شده است، چرا نباید دیالوگ داشته باشد و چرا در سریال حذف می شود؟ اگرچه این نکته هم مهم است و نباید از آن غافل شد که نبود رامسین کبریتی، انصافا به فیلمنامه و روند درست سریال آسیبی نزده است.

بدل رامسین کبریتی کیست؟

زمانی که خبر ساخت فصل سوم سریال «ستایش» منتشر شد، یکی از ابهاماتی که درباره سریال وجود داشت، این بود که پس از مهاجرت رامسین کبریتی بازیگر نقش «صابر» به شبکه جم، تکلیف این شخصیت چه خواهد شد. چون این شخصیت در فصل اول و دوم نقش تأثیرگذاری در روند قصه داشت، امکان حذف او از قصه فصل سوم وجود نداشت، بنابراین بازیگر دیگری به نام یاسر حق‌شناس جایگزین او شد. با این حال، اتفاق عجیبی که در سریال شاهد آن هستیم، محو کردن تصویر شخصیت «صابر» است!

مات و ساکت شخصیت «صابر» از قسمت چهارم دیده شد. در یکی از سکانس‌های سریال، این شخصیت در حالی که از پنجره بیرون را تماشا می‌کرد، از پشت نشان داده شد و زمانی که روی صندلی‌اش نشست به صورت فلو دیده شد. «فلو» یک اصطلاح عکاسی است و به نقطه‌ای در تصویر اطلاق می‌شود که سوژه اصلی در آن قرار ندارد و به دلیل دور بودن از سوژه، فوکوس روی آن نیست؛ بنابراین به صورت خودکار، مات دیده می‌شود. در قسمت پنجم هم این شخصیت در سکانس کوتاهی از دور دیده شد و باز هم به صورت فلو. این در حالی ا‌ست که او در این سکانس‌ها هیچ دیالوگی نداشته است.

محو شدن چهره یاسر حق شناس بدل رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش

محو شدن چهره یاسر حق شناس بدل رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش

بدل رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش یاسر حق شناس است. بازیگری که البته چندان شناخته شده نیست و بیشتر در تئاتر فعالیت داشته است. یاسر حق شناس بازیگری عرصه تئاتر متولد ۱۳۵۹ در تهران است و فارغ التحصیل رشته مدیریت می باشد. این هنرمند عزیز کشورمان به دلیل فعالیت در تئاتر کمتر شناخته شده برای مخاطبان است و اکنون نیز با گروه سریال ستایش ۳ همراه شده جایگزین رامسین کبریتی در نقش صابر فردوس شده است.

یاسر حق شناس قبل از بازی در ستایش ۳ در عرصه تئاتر فعالیت داشته و این سریال اولین تجربه کاری وی جلوی دوربین می باشد و حالا در فصل سوم ستایش در نقش صابر و جایگزین رامسین کبریتی در ستایش ۳ شده است.

یاسر حق شناس بدل رامسین کبریتی

یاسر حق شناس بدل رامسین کبریتی

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو. (فرارو. فتوکده. باشگاه خبرنگاران جوان)
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *