سایت ثبت شکایت زائران اربعین را به خاطر بسپارید!

اگر زائر اربعین هستید این سایت را به خاطر بسپارید!

خدماتی که به زائر اربعین ارائه می شود، مورد ارزیابی سازمان حج و زیارت قرار دارد و زائر اربعین باید سایت bazresi.haj.ir ثبت شکایت زائران را به خاطر بسپارند!

سامانه رسیدگی به شکایات زائر اربعین سازمان حج و زیارت

مجله اینترنتی پارسی گو: خدماتی که به زائر اربعین ارائه می شود، مورد نظارت و ارزیابی سازمان حج و زیارت قرار دارد و زائر اربعین باید سایت bazresi.haj.ir سامانه ثبت شکایت زائران را به خاطر بسپارند!

نظارت جدی بر خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین

بنا به نوشته فارس مسؤول دفتر بازرسی، نظارت و ارزش‌یابی سازمان حج و زیارت از نظارت و رصد دایم خدمات بیمه‌ای و درمانی در پایانه‌های مرزی و حتی خاک کشور عراق خبر داد.

ناصر شاهنده مسؤول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این دفتر برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: ما به عنوان یکی از کارگروه‌های کمیته ثبت‌نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت می‌پردازیم.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفته و تیم‌های کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه‌های مرزی و حتی کشور عراق فعالیت خواهند کرد.

مسؤول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌های پیش رو در ایام اربعین حسینی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه‌گر است.

شاهنده با بیان اینکه پایگاه‌ها و ایستگاه‌های بیمه‌ای برای این ایام راه اندازی می‌شود که تیم‌های بازرسی و نظارت و ارزشیابی به این پایگاه‌ها سرکشی می‌کنند و عملکرد شرکت بیمه‌ای و تعهدات آن را مورد بررسی قرار می‌دهند، افزود: گزارش‌های مردمی هم در خصوص موضوع بیمه اربعین مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و منتظر گزارش‌های زائران هستیم.

مسؤول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در ایام پیش رو نظارت و بازرسی از عملکرد هیأت پزشکی انجام می‌گیرد، گفت: تیم‌های ما موضوع رصد، نظارت و رسیدگی به خدمات را مورد بررسی کارشناسی قرار می‌دهند تا مشکلی در ارائه خدمات مدنظر وجود نداشته باشد.

شاهنده خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی امسال به طور جدی و دقیق موضوع نظارت و رصد بر امور بیمه‌ای و درمانی را مدنظر قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به غیر از برنامه‌های ذکر شده از سوی دفتر بازرسی، ارزشیابی و نظارت بر حسن انجام وظایف عوامل سازمان حج و زیارت در مرزها و عراق نیز رسیدگی خواهیم کرد.

اعلام سایت ثبت شکایت زائران

مسئول دفتر بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تاکید کرد: نظارت بر انجام وظایف دست اندرکاران بیمه‌ای، خدمات درمانی و عوامل سازمان بخش‌هایی از برنامه‌های ما در ایام پیش رو است که زائران می‌توانند برای ارائه شکایات و گزارش‌ها به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند.

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت زائر اربعین

bazresi.haj.ir

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *