عشق بی پایان با آهنگ سازی فرید سعادتمند و شعر محمد مهدی سیار و صدای پارسا خائف!

دانلود عشق بی پایان با صدای پارسا خائف + پوستر و شعر

عشق بی پایان با صدای پارسا خائف با آهنگسازی استاد فرید سعادتمند و شعر دکتر محمد مهدی سیار و نیز تدوین نوید صالح زاده منتشر شده است.

عشق بی پایان با صدای پارسا خائف

مجله اینترنتی پارسی گو: پارسا خائف جوان خوش صدایی است که در برنامه عصر جدید به عنوان پدیده موسیقی شناخته شد و خیلی زود با صدای تحسین برانگیزش توجه اهالی موسیقی را به خود جلب کرد. حالا اولین رسمی پارسا خائف با عنوان «عشق بی پایان» منتشر شده است. عشق بی پایان با صدای پارسا خائف با آهنگسازی استاد فرید سعادتمند و شعر دکتر محمد مهدی سیار و نیز تدوین نوید صالح زاده منتشر شده است.

پارسا خائف

پارسا خائف پدیده خوش صدای عصر جدید

متن منتشر شده پارسا خائف درباره «عشق بی پایان اولین» اثرش

پارسا خائف در مورد اولین اثر رسمی خود می‌گوید: «برای هر هنرمندی، خلق یک اثر در ستایش کشورش بسیار شیرین و جذاب است. به عنوان فرزند کوچک و خوشه‌چین هنر این سرزمین، خوشحالم که اولین اثرم برای کشورم ایران و با استعاره‌‌ای از وطن، به نام «عشق بی‌پایان» ساخته شد. اثری که بدون حضور موثر و هنرنمایی استاد فرید سعادتمند و دکتر محمدمهدی سیار، آنی نمی‌شد که باید. همچنین از آقایان هاشمی گلپایگانی و مهران و مهرگان علوی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردانان برنامه «میدون» تشکر می‌کنم که با اعتماد و سپردن تیتراژ این برنامه به بنده، باعث شدند فرصتی فراهم شود تا دیگر بار مهمان خانه‌های مردم عزیزمان باشم. از تمامی نوازندگان بزرگی که در قالب آهنگ‌سازی استاد سعادتمند و میکس و مستر جناب «نوید صالح‌زاده» به هنرنمایی پرداختند نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم ثمره این تلاش‌ها‌ اثری درخور توجه و مورد پسند هم‌وطنان عزیزم باشد.»

پوستر عشق بی پایان اولین اثر رسمی پارسا خائف

پوستر منتشر شده از اولین اثر رسمی پارسا خائف، با عنوان «عشق بی پایان» را مشاهده می فرمایید:

پوستر عشق بی پایان اولین اثر رسمی پارسا خائف

پوستر عشق بی پایان اولین اثر رسمی پارسا خائف

عشق بی پایان پوستر

عشق بی پایان پوستر

متن آهنگ عشق بی پایان با صدای پارسا خائف

  • دوباره عشق به نام تو میزند فریاد: قدم نهیم به میدان و هر چه بادا باد هر چه بادا باد
  • ای دوست: ای خاک تو نقشی از آسمان
  • باز دریاست این دل عاشقان و موج پرچم تو: ای نامت آغاز من ای یادت هر راز من آغاز پرواز من جان ایران
  • ای نام تو تا ابد بر زبان ای مهر تو بر سرم سایه بان: بوی بارانی عطر ریحانی عشق بی پایانم: جاویدان ایرانم
  • ای نامت آغاز من ای یادت هر راز من آغاز پرواز من جان ایران

آهنگ زیبای عشق بی پایان با صدای مهدی خائف را بشنوید

زندگینامه پارسا خائف پدیده خوش صدای عصر جدید

پارسا خائف متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ در اردبیل، خواننده است. به نوشته فتوکده وی دانش آموز مقطع هفتم می باشد، فعالیت خود را با موسیقی سنتی شروع کرد و با برنامه عصر جدید مشهور شد و حالا یکی از آینده داران موسیقی ایرانی می باشد.

خانواده پارسا خائف و شروع از ۷ سالگی

در یک خانواده ۴ نفره بدنیا آمد و تنها یک خواهر کوچک تر از خود بنام نفس دارد، پارسا از سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمدعلی احدی و حیدر محرمی شروع به یادگیری موسیقی کرد.

شرکت پارسا خائف در آموزشگاه موسیقی

فعالیت اش را با حضور در کلاس های آواز حوزه هنری و مجتمع هنری فدک در اردبیل ادامه داد؛ او ابتدا با دستگاه های موسیقی سپس آواشنایی آشنا شد و حالا خواننده سبک سنتی می باشد.

شرکت پارسا خائف در جشنواره استانی اردبیل

در سال ۱۳۹۶ وقتی تنها ۱۲ سال داشت در جشنواره موسیقی استان اردبیل با کسب مقام اول؛ خود را سر زبان ها افتاد و با بازخوانی قعطه اشک مهتاب استاد شجریان آنرا منتشر داد.

پارسا خائف در کنار خانواده

پارسا خائف در کنار خانواده

اولی جشنواره ملی پارسا خائف

از سال ۹۶ با ارکستر کودکان تبریز به سرپرستی قادر رودکیان شروع به کار کرد و سال ۹۷ در جشنواره موسیقی ملی در تهران به مقام اول رسید.

کنسرت تا برنامه های پارسا خائف

خائف در تابستان ۹۷ همزمان با عید قربان در تالار شهریار تبریز اولین کنتسرت خود را به مدت ۲ روز برگزار کرد و در همین سال برگزیده جشنواره بین الملی شمس و مولانا شد.

پارسا خائف در جشنواره فجر

پارسا در شروع جشنواره سی و چهارم موسیقی فجر سال ۹۷ نیز همراه با ارکستر جوانان رودکی به اجرای قطعات ترکی و فارسی پرداخت که استقبال زیادی از او شد.

عشق بی پایان پارسا خائف

عشق بی پایان پارسا خائف

شهرت پارسا خائف با عصر جدید

پارسا خائف ار بهمن ۹۷ با حضور در شوی استعداد یابی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی در همان اولین اجرای خود به شدت نظرها را به خود جلب کرد. او همواره در اغلب رای گیری های مردمی بیشتر رای را کسب کرده است.

علاقه پارسا خائف به فوتبال

این نابغه موسیقی در کنار خوانندگی نیز یک فوتبالیست حرفه ای مدرسه فوتبال یاران علی دایی است و در منتخب تیم اردبیل هم حضور موفق دارد.

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *