زولا موبایل هم منتشر شد! + تصاویر

زولا موبایل + تصاویر

به تازگی نسخه زولا موبایل این بازی نیز منتشر شده است و به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و مدتی دیگر در ایران نیز شروع به کار خواهد کرد.

زولا موبایل

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی زولا برای پلیرهای ایرانی نامی آشناست. این بازی پس از شروع به کار نسخه فارسی آن کاربران فراوانی به خود جذب کرده است. اما دسته ای از کاربران منتظر نسخه موبایل این بازی هستند. به تازگی نسخه زولا موبایل این بازی نیز منتشر شده است و به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و تا مدتی دیگر، نسخه نهایی آن در ایران نیز شروع به کار خواهد کرد.

تصاویر انتشار زولا موبایل برای بازی زولا روی گوشی های تلفن همراه

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به نسخه تلفن همراه بازی zula است که منتشر شده و تا مدتی دیگر به راحتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه موبایل بازی زولا این حسن را دارد که کاربران بتوانند به راحتی بر روی تلفن همراه خود و تحت هر شرایطی بازی را انجام دهند. اگرچه به نظر می رسد با توجه به کیفیت و شرایط انجام این بازی، فرایند انجام آن بر روی تلفن همراه پیچیده باشد، اما تیم فنی بازی زولا برای این مشکل نیز راه حل های قابل توجهی دارد:

نسخه موبایل بازی زولا منتشر شد

نسخه موبایل بازی زولا منتشر شد

زولا موبایل منتشر شد

زولا برای موبایل هم منتشر شد

انتشار نسخه زولا موبایل

انتشار نسخه موبایلی زولا

حتما بخوانید

لینک دانلود نسخه موبایل زولا + تصاویر

بلافاصله پس از انتشار نسخه فارسی بازی زولا برای گوشی های موبایل، در پارسی گو اطلاع رسانی شده و لینک دانلود آن در سایت قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نسخه آزمایشی آن به زبان اصلی وجود دارد و کاربران خارج از کشور می توانند به صورت آزمایشی این بازی را انجام دهند. گفتنی است نسخه منتشر شده در حال حاضر کامل نیست و تیم فنی بازی زولا در حال رفع و رجوع مشکلات آن هستند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *