مسی بهترین بازیکن سال 2019 جهان THE BEST شد!

THE BEST: مسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ جهان شد + پوستر

لیونل مسی به عنوان مرد سال جهان انتخاب شد. مراسم اعلام نتیجه جایزه THE BEST دیشب انجام گرفت و به این ترتیب مسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ جهان لقب گرفت.

مسی بهترین بازیکن سال 2019 جهان

مجله اینترنتی پارسی گو: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به عنوان مرد سال جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. مراسم اعلام نتیجه جایزه THE BEST دیشب انجام گرفت و به این ترتیب مسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ جهان لقب گرفت.

به نوشته ورزش سه دیشب قرار بود یکی از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کند و در نهایت لیونل مسی به این عنوان دست یافت.

چندی قبل مدافع هلندی و باکیفیت لیورپول بالاتر از دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان برگزیده شده بود اما امشب مسی که پیشتر کفش طلا و آقای گلی لیگ قهرمانان را دریافت کرده بود، جایزه فیفا را از آن خود کرد. امشب جوایز دیگری همچون بهترین سرمربی سال آقایان، بهترین بازیکن و سرمربی زن، جایزه زیباترین گل سال و تیم منتخب فیفا نیز در خلال این مراسم اهدا شد.

۷۸۷۶

پوستر ویژه: لیونل مسی برنده جایزه THE BEST در سال ۲۰۱۹

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2019 فوتبال جهان انتخاب شد

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ فوتبال جهان انتخاب شد

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه گفت: خیلی ممنونم. بدیهی است که ابتدا می خواهم از همه کسانی که تصمیم گرفتم من را انتخاب کنند تشکر می کنم. حقیقت این است که همیشه می گویم که برای من جوایز فردی یک موضوع ثانویه است و اول جوایز تیمی مهم است. امشب یک شب ویژه برای من است. من خوش شانس هستم که همسرم آنجا نشسته و مهمتر از همه سه فرزند من اینجا هستند. این اولین باری است که آنها در اینجا هستند، تیاگو در مراسم قبلی حاضر بود اما آن موقع بسیار کوچک بود و چیزی را به یاد نمی آورد. لذت بردن آنها از این لحظه اتفاقی بی نظیر و با ارزش است، آنها عاشق فوتبال هستند و به همین دلیل امروز یک روز خارق العاده است، دوباره باید بگویم که از همه متشکرم.

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *