بررسی ریشه و منشأ خبر دروغ آقازاده ماساژور و دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری + تصاویر

دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری از کجا آمد؟ + تصاویر

خبر آقازاده ماساژور و دستگیری برادر زاده خانم سلحشوری از کجا آمد؟ در این مقاله منشأ و ریشه انتشار خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری بررسی شده است.

دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری

مجله اینترنتی پارسی گو: انتشار خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری جار و جنجال زیادی در رسانه های کشور به پا کرده است. خبر آقازاده ماساژور و دستگیری برادر زاده پروانه سلحشوری از کجا آمد؟ در این مقاله به قلم احمد طحانی، منشأ و ریشه انتشار خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری بررسی شده است.

متن مقاله «دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری از کجا آمد؟» به قلم احمد طحانی: به تازگی در فضای مجازی خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری منتشر شد. خبرها حکایت از این داشت که باند ماساژ و فساد جنسی در تهران شناسایی و دستگیر شده اند و سرکرده این باند، آقازاده ای است که با پروانه سلحشوری نماینده جنجالی مجلس نسبت فامیلی دارد. در حقیقت خبرها حکایت از این داشت که آقازاده فاسد برادرزاده خانم سلحشوری است. طبعا با توجه به آغاز انتشار خبر، بسیاری از کاربران فضای مجازی این خبر را دست به دست کردند. بالاخره کار بالا گرفت و دو نماینده مجلس هم به ظاهر در دامی افتادند که یک «جریان خاص سیاسی» برایشان پهن کرده بودند. اما: خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری از کجا آمد؟

حتما بخوانید

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

سردمداران جریان خاص سیاسی و ترویج بداخلاقی رسانه ای

پس از انتشار خبر دروغ آقازادۀ ماساژور، در سایت عصر ایران مقاله ای به قلم مصطفی داننده با عنوان «از زنازاده بودن شاه تا آقازادۀ ماساژور» منتشر شد. در این مقاله، انتشار خبر دروغ آقازادۀ ماساژور، بهانه ای به دست نویسنده داده تا به نظام و انقلاب و انقلابی ها بتازد. او می نویسد: «به نظر می رسد انقلابیون که از انقلابی های ابتدای انقلاب هم انقلابی تر شده اند در تلاش هستند تا با تفکر خود مسیر عقلانیت در کشور را مسدود و مسیر تندروی و برچسب زدن به دیگران را باز کنند.» پرواضح است که منشأ این خبر از کجاست. اما به فرض اینکه چندنفر از جریانی که مقابل جریان مطبوع نویسنده قرار دارند، دست به انتشار یا بازنشر این خبر زده اند. آیا باید کل جریان انقلاب و انقلابی ها را مورد هجمه قرار دارد؟ در خصوص انقلابی های ابتدای انقلاب، بسیار گفته شده، و با این فرمول، لابد امثال مسعود رجوی هم انقلابی محسوب می شوند! در حالیکه ملاک حال فعلی افراد است. مشخص نیست جریان مطبوع آقای نویسنده کی قرار است دست از سر «انقلابی های ابتدای انقلاب» بردارند! هرچه طلحه و زبیرها را مثال می زنند، گوش حضرات شنوا نیست. البته چرایی این موضوع هم مشخص است. چراکه به هر حال این ترفند، بر درصد کمی از مخاطب «انقلابی های ابتدای انقلاب» اثر می گذارد و چرا باید همین درصد از مخاطب را هم از دست داد؟

مقاله مصطفی داننده. از زنازاده بودن شاه تا آقازادۀ ماساژور. عصر ایران

مقاله مصطفی داننده. از زنازاده بودن شاه تا آقازادۀ ماساژور. عصر ایران

اما در بخشی از یادداشت، نویسنده فراتر رفته و «حاکمان» را مقصر این بداخلاقی ها دانسته است. اگر منظور از حاکمان رهبر انقلاب است که تکلیف روشن است و در این خصوص، دشمنان رهبری هم بابت مقابله ایشان با خبرهای دروغ و برهم زدن مجالس و… لب به اعتراف گشوده اند. و اگر منظور از حاکمان، حاکمانی است که مسئولین دولت فعلی همه مشکلات را به آنها حواله می دهند، باز هم به قول آقای ظریف باید گفت «آن حاکمان رفته اند!» بنابراین اتفاقا باید دانست که این وضعیت، مرهون تلاش های گسترده طیف مطبوع نویسنده در دولت و مجلس است که نتیجه اینچنینی را به همراه آورده است. فراموش نباید کرد دروغ و تهمت هایی که در ایام مناظرات انتخاباتی از طرف این جریان سیاسی به جریان مقابل زده می شد. اصولا اینها با همین فرمول و همین منوال پیش می روند. منتهی به لطف خدا و با گسترش فضای مجازی و رسانه های آزاده، هر روز برگ زرینی از این فرمول و سبک سیاست ورزی که می شود به آن سیاست ورزی اموی نام نهاد، رو می شود و بر شناخت و بصیرت خیل مردم می افزاید!

حتما بخوانید

واکنش پروانه سلحشوری به شایعه بازداشت بردارزاده اش + عکس

نطق عجیب اما هدفمند پروانه سلحشوری علیه نظام اسلامی در جریان دختر آبی

ماجرای دختر آبی را همه می دانیم. دروغ بودن آن، تیتر یک شدن آن در رسانه های خاص، یادداشت ها، مواضع و تحلیل های مغرضانه و… که همگی به لطف خدا خیلی زود نقش بر آب شد. از ماجرای دختر آبی هنوز مدت زیادی نگذشته است. قبل از ورود به ارتباط نطق پروانه سلحشوری در جریان دختر آبی با آقازاده ماساژور اجازه بدهید به بخشی از نطق ایشان نگاهی داشته باشیم. ایشان به بهانه ماجرای خودسوزی دختر آبی افاضه می کنند: «مگر سوختن یک دکه‌دار در تونس منجر به انقلاب نشد؟ پس چرا ما اینقدر نسبت به هم بی‌تفاوت هستیم؟ چرا وقتی این همه زنان را تحت فشار قرار می‌دهند، ساکت هستیم و کسی حرفی نمی‌زند؟»

بخشی از نطق جنجالی پروانه سلحشوری به بهانه دختر آبی. دختر آبی بهانه است اصل نظام نشانه است

بخشی از نطق جنجالی پروانه سلحشوری به بهانه دختر آبی. دختر آبی بهانه است اصل نظام نشانه است

پس از این سخنان عجیب و نامعقول، و البته به ظن ما هدفمند خانم سلحشوری، واکنش ها به سخنان ایشان آغاز شد. حتی خردمندان جریان اصلاح طلب و عقلای این جناح نیز به این سخنان تند اعتراض کردند. حالا خانم سلحشوری هم از سوی نظام و هم از سوی جریان مطبوعش که سودای ماندن در قدرت را دارد، مورد هجمه قرار گرفته است. راه حل چیست و چطور باید از این فضا رها شد؟ روشن است. باید شرایطی رقم بخورد تا پروانه سلحشوری در آن مظلوم واقع شود. انجام این سناریو چندان دشوار نیست. اکانت های فیک و توپخانه های خائن به اسلام و انقلاب دست به کار می شوند و شروع به سم پاشی در فضای مجازی می کنند. این البته ظن و گمان ما نیست. چراکه همفکران طیف مطبوع خانم سلحشوری هم همین عقیده را دارند. به عنوان مثال به این بخش از تحلیل سایت اصلاح طلب سلام نو درباره آغاز جنجال آقازاده ماساژور دقت کنید:

اعتراف ناخواسته سلام نو. سایت اصلاح طلب سلام نو آغاز ماجرا را از اکانت های فیک می داند

اعتراف ناخواسته سلام نو. سایت اصلاح طلب سلام نو آغاز ماجرا را از اکانت های فیک می داند

همانطور که مشاهده می شود، این سایت اصلاح طلب نیز آغاز ماجرا را از یکسری اکانت فیک دروغ ساز می داند! اکانت هایی که البته به اعتقاد نگارنده، مأمور به نجات خانم سلحشوری از وضعی بودند که به علت مواضع نسنجیده ایشان به بار آمده بود. و البته موفق هم شدند.

حتما بخوانید

واکنش دو نماینده مجلس به بازداشت آقازاده ماساژور + عکس

لزوم توجه به سواد رسانه ای و مراجعه به منابع معتبر

متاسفانه در جریان این دروغ سازی، و به علت گسترش عجیب و غریب این دروغ، بعضی از افراد سرشناس نیز در دام افتادند و این دروغ را منتشر کردند. حتی دو تن از نمایندگان مجلس نیز دست به بازنشر این خبر کذب زدند و کنایه وار به آن اشاره کردند:

اعتراض محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس به ماجرای آقازاده ماساژور

اعتراض محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس به ماجرای آقازاده ماساژور

واکنش حجت الاسلام موسوی لارگی نماینده فلاورجان به بازداشت آقازاده ماساژور

واکنش حجت الاسلام موسوی لارگی نماینده فلاورجان به بازداشت آقازاده ماساژور

در این خصوص تنها باید به اهمیت سواد رسانه ای اشاره کرد. حقیقتا در این عصر، که لشکر کفر قصد دارد از هر روزنه ای، ولو کوچک، ضربه ای به جریان اسلام و مقاومت اسلامی وارد کند، هیچ مهمی مهمتر از «سواد رسانه ای» نیست. متاسفانه جریان انتشار خبر دروغ آقازاده ماساژور در بعضی سایت های معتبر نیز درج شد که می توان از باشگاه خبرنگاران جوان و رکنا نام برد:

انتشار خبر سرکرده باند ماساژ و فساد جنسی در تهران. آقازاده ماساژور فساد جنسی

انتشار خبر سرکرده باند ماساژ و فساد جنسی در تهران. آقازاده ماساژور فساد جنسی

مشخص است که انعکاس خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری بعد از اینکه دو تن از نمایندگان مردم در مجلس به آن اشاره ای داشته اند، دلیل انتشار این خبر در رسانه های یاد شده است. همچنین باید از رسانه های معتبر کشور هم تقدیر کرد و هم آموخت که در دام خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری و موارد ریز و درشت مشابه نمی افتند.

حتما بخوانید

سکوت جریان خاص سیاسی در برابر آقازاده ماساژور و فساد جنسی!

در این هیاهوی رسانه ای اصل ماجرا فراموش نشود

نکته ای که فارغ از این جار و جنجال های سیاسی نباید فراموش شود، مبارزه با فسادی است که به نوعی در خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری هم وجود دارد. در حقیقت خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری اشاره به دستگیری باند فساد جنسی در قالب و ظاهر مراکز ماساژ در تهران است. خبر وجود این نوع از فساد، پیشتر در سایت فردا و بسیاری دیگر از رسانه های متعهد کار شده است:

انتشار خبر ماساژور آقا و خانم همراه با خدمات جنسی در سایت فردا

انتشار خبر ماساژور آقا و خانم همراه با خدمات جنسی در سایت فردا

در بخشی از این خبر آمده است: «با هشتگ «ماساژ» یکی از صفحاتی را که مزین به تبلیغات ماساژ و ریلکسیشن است، باز می‌کنم. با تأکید بر رضایت مشتری، نوشته شده «ماساژ همزمان توسط آقا و خانوم برای اولین‌بار در غرب تهران، ارتباط از طریق دایرکت». برای رسیدن به حدس و گمانی که امیدوارم واقعی نباشد، از طریق دایرکت پیام می‌دهم. خودم را خانمی جوان معرفی می‌کنم و شرایط و لیست قیمت‌هایش را می‌خواهم. چند دقیقه بعد پاسخ جالبی برایم می‌فرستد؛ یک ساعت ماساژ کامل بدن توسط آقا ۳۰۰ هزار تومان، در بهت و تعجب پرسش بعدی را در مورد حضور در منزل مطرح می‌کنم، اما جواب عجولانه وی برای اعلام نرخ همراه با مسائل جنسی که به رقمی بالاتر می‌رسد، کافی است تا با کنار هم چیدن این تکه از پازل در کنار تکه‌های دیگر همچون جست‌وجوی «ماساژ در منزل» در مرورگرهای اینترنتی و تماس با چند شماره و چت تلگرامی، یقین پیدا کنم زیرپوست این شهر و در سایه غفلت نهادهای مسئول، هنجارشکنی و بی‌بند و باری جنسی رخ عیان کرده است. آنچه تحت عنوان توریست «فاحشه‌گری» در برخی نقاط معروف جهان همچون بانکوک، پاتایا و حتی پوکت وجود داشت، به بطن یک کشور اسلامی راه پیدا کرده است و در حال گسترش و گسترانیدن شعوب خود هم هست.» (فردانیوز، کد خبری: ۷۱۴۵۱۶)

حقیقتا بروز چنین فسادی در کشور، آنهم در پایتخت جای تعجب و تأسف دارد. مماشات مسئولانی که اصولا دغدغه هایشان مانند خانم سلحشوری، ورود زنان به استادیوم، جنجال سازی علیه اصل انقلاب و دست یابی به رأی به هر قیمتی است، هیچگاه مبارزه با فساد به شیوه اصولی آن نبوده و نخواهد بود. فسادی که هم در بدنه سیاسی کشور راه یافته و هم نظام اقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار داده است. البته به لطف شهامت و عزم راسخ قوه قضائیه که در مبارزه با مفاسد اقتصادی با قاطعیت وارد عمل شده، به زودی مفاسد اینچنینی نیز ریشه کن خواهد شد، اما به هر حال رسانه ها باید با روشنگری به تکلیف خود در این زمینه عمل کنند.

انعکاس بعضی از مواضع خانم پروانه سلحشوری در رسانه های ضد انقلاب

اگر خانم پروانه سلحشوری، ساده لوح باشند، که بسیار بعید است، و اگر از سرنادانی چنین مواضعی اتخاذ می کنند که باز هم احتمال بسیار اندکی دارد، با دیدن این تصاویر، که لابد بهتر و بیشتر از اینها را دیده اند! باید به خود بیایند. چطور مواضعی که دل دشمنان اسلام و نظام را شاد می کند، دفاع از «اسلام» و «نظام» می دانند؟ و چطور مواضع دشمن شاد کن خود را در دفاع از مردم قلمداد می کنند؟ چرا یکبار در رابطه با این گرانی های اخیر، قیمت دلار، فرجام برجام و… نطق گیرایی نداشته اند؟ چرا علیه چادر موضع می گیرند و چطور درباره اصول اساسی نظام نظیر شورای نگهبان شبهه ایجاد می کنند؟ انعکاس بعضی از مواضع خانم نماینده که با انتشار خبر دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری مجددا در صدر اخبار همین رسانه ها قرار گرفته اند را مشاهده می فرمایید:

استقبال از موضع پروانه سلحشوری درباره دختر آبی رادیو زمانه

استقبال از موضع پروانه سلحشوری درباره دختر آبی رادیو زمانه

انعکاس موضع پروانه سلحشوری درباره دختر آبی در دویچه وله

انعکاس موضع پروانه سلحشوری درباره دختر آبی در دویچه وله

ذوق زدگی سایت منافقین درباره موضع پروانه سلحشوری درباره خشونت اجتماعی در ایران

ذوق زدگی سایت منافقین درباره موضع پروانه سلحشوری درباره خشونت اجتماعی در ایران

استقبال صدای آمریکا از موضع پروانه سلحشوری درباره نمایندگان مرد و زن مجلس

استقبال صدای آمریکا از موضع پروانه سلحشوری درباره نمایندگان مرد و زن مجلس

ذوق زدگی سایت کلمه محور رسانه ای فتنه 88 از مواضع پروانه سلحشوری درباره انقلاب تونس و دختر آبی

ذوق زدگی سایت کلمه محور رسانه ای فتنه ۸۸ از مواضع پروانه سلحشوری درباره انقلاب تونس و دختر آبی

اینها تنها بخشی از مواضع خانم سلحشوری است که در سایت های اینچنینی منتشر می شود. روشن است که این جریان، که خانم سلحشوری خواسته یا ناخواسته اهدافش را پیش می برد در پی چیست، اما اگر حقیقتا «صداقت» در ایشان وجود داشته باشد و به قول خودشان، هدفشان «تقویت نظام جمهوری اسلامی» بوده باشد، باید در مواضع خود تأمل کنند و حداقل به نحوی عمل کنند که دشمن شادکن نباشند!

حتما بخوانید

عکس: تفاوت حجاب شبنم نعمت زاده قبل و حین از دادگاه!

خانم سلحشوری در تمام مواضع خود قرآن را در نظر بگیرید!

در آخر بیان این نکته نیز ضروری است: خانم پروانه سلحشوری در تکذبیه خبر دستگیری برادر زاده شان، آیه ۷ سورۀ مبارکه بقره را در ابتدای متن خود می آورند. این آیه چنین است: «خَتَمَ اللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ» (بقره، ۷) معنی: خدا مهر نهاد بر دلها و گوشهای ایشان، و بر چشمهای ایشان پرده افتاده، و ایشان را عذابی سخت خواهد بود. (ترجمه مرحوم الهی قمشه ای). آخرین بخش این مقاله، دعایی است که مخاطبش اتفاقا خانم سلحشوری چادری و مومن و انقلابی است! که اتفاقا استنادشان نیز به آیات قرآن کریم است، و دعا می کنیم ایشان در خصوص حجاب (که افاضه فرموده بودند استفاده از چادر موجب مریضی ایشان شده است!) و عفاف، و حضور زنان در اجتماع، آزادی زنان برای شرکت در اماکنی که «هنوز» شرایط حضورشان فراهم نیست، بحث ازدواج (سن ازدواج) و… نیز به آیات قرآن استناد کنند! در واقع دعا می کنیم آیات قرآن فقط زینت بخش نوشته های ایشان نباشد و یا صرفا ابزاری برای کوبیدن مخالفان قرار نگیرد، بلکه در سایر مواضع ایشان هم به آیات قرآن کریم و محکمات اسلام توجه شود. به راستی خداوند بر دلها و گوش ها و چشم های معاندین نظام اسلامی مهر زده است و ذوق زدگی دشمنان اسلام را نمی بینند و شاد شدن دل صهیونیست ها (یک نمونه کوچک: نام سران فتنه ۸۸ در دهان نجس نتانیاهو به عنوان خط مقدم مبارزه با جمهوری اسلامی بیرون می آید!!) و دشمنان قسم خورده اسلام را تشخیص نمی دهند و همچنان در مسیر انحرافی خویش با سرعت می تازند! والعاقبه للمتقین…

نویسنده: احمد طحانی.

سایر مقالات احمد طحانی در پارسی گو:

میزان دقیق ثروت آیت الله خامنه ای چقدر است؟
از سلفی حقارت تا توئیت تجزیه ایران! + تصاویر
میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟
نکاتی مهم برای انتخاب رشته دانش آموزان در مقطع نهم!
نگاهی به زندگی و خدمات مرحوم استاد اصغر گلشن تفتی
خلاقیت در فرهنگ نویسی!
۸ نکته مهم در مورد خرید وسایل دست دوم
بررسی مواضع اخیر پرویز پرستویی درباره صدا و سیما!
پشت پرده ماجرای برخورد پلیس با دختر جوان در پارکی در تهران پارس
چرا جان استون از ایران دیپورت شد؟

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *