آنجلینا جولی چگونه معتاد شد و چگونه ترک کرد؟

عکس: آنجلینا جولی زمانی که معتاد بود و زمانی که ترک کرد!

در این مطلب به اعتیاد بازیگر سرشناس جهان، یعنی آنجلینا جولی پرداخته شده است و عکس آنجلینا جولی زمانی که معتاد بود و زمانی که ترک کرد را مشاهده خواهید کرد.

آنجلینا جولی

مجله اینترنتی پارسی گو: مواد مخدر افراد زیادی را درگیر می کند. بخش اعظمی از زندگی آنها را نابود می کند و اگر بخواهند و اراده اش را داشته باشند، می توانند خود را و بخشی از زندگی خود را نجات دهند! در این مطلب به اعتیاد بازیگر سرشناس جهان، یعنی آنجلینا جولی پرداخته شده است و عکس آنجلینا جولی زمانی که معتاد بود و زمانی که ترک کرد را مشاهده خواهید کرد.

آنجلینا جولی چگونه معتقاد شد و چه چیزی مصرف می کرد؟

آنجلیناجولی بازیگر سرشناس جهان درباره اعتیادش می گوید: من تقریبا تمام انواع مخدر را امتحان کردم. آن زمان در تاریک‌ترین دوره‌ی عمرم بودم. شاید باورش برایمان سخت باشد اما این جمله از یکی از زیباترین و مشهورترین زنان دنیاست! زندگی آنجلینا جولی مملو از لحظات تلخی‌ست که درگیر اعتیاد و مشکلات ناشی از آن بوده‌است.

در نوجوانی از افسردگی و بیماری لاغری انورکسیا رنج می‌برده و درگیراعتیاد به مواد مخدر بوده‌است. با اینحال در زمان بازی در فیلم لارا کرافت، آنجلینا کاملا پاک بود. پس از این فیلم شهرت او جهانی شد و کودکی را به فرزندخواندگی پذیرفت، با برد پیت ازدواج کرد و خودش را مشغول رسیدگی به خانواده و عشقش کرد.

آنجلینا جولی چگونه اعتیاد را ترک کرد؟

برای ترک اعتیاد و ترک مصرف مواد مخدر راه های گوناگونی وجود دارد. تقریبا همه کسانی که به طور کامل مواد مخدر را ترک کرده اند اعتقاد دارند که با مواد جایگزین (مثلا قرص ها و شربت های ترک اعتیاد) نمی توان اعتیاد را کاملا کنار گذاشت. چراکه با این روش نوعی از اعتیاد را ترک می کنید، اما به نوعی دیگر از آن وابسته می شوید! آنجلینا‌جولی می‌گوید: من با زندگی با کسانی که عاشقشان بودم با اعتیاد مقابله کردم! به این ترتیب راز ترک مواد مخدر توسط آنجلیناجولی «عشق» و زندگی با کسانی است که عاشقشان بوده است.

عکس چپ آنجلینا جولی زمانی که معتاد بود و عکس راست آنجلینا جولی زمانی که ترک کرد

عکس چپ آنجلینا جولی زمانی که معتاد بود و عکس راست آنجلینا جولی زمانی که ترک کرد

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “عکس: آنجلینا جولی زمانی که معتاد بود و زمانی که ترک کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *