سیستم ضد تقلب بازی زولا به روز شد! (آنتی چیت جدید بازی زولا)

طرفداران بازی زولا از وجود چیترها و هکرها در بازی به شدت گله‌مند بودند. اما بالاخره سیستم بتلای و ضد تقلب بازی زولا (ضد چیت) به روزرسانی و آپدیت شد.

پتلای بازی زولا سیستم ضد تقلب بازی زولا سیستم ضد چیت بازی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: طرفداران بازی زولا از وجود چیترها و هکرها در بازی به شدت گله‌مند بودند. اما بالاخره سیستم بتلای و ضد تقلب بازی زولا (ضد چیت) به روزرسانی و آپدیت شد. اگر شما هم جزو پلیرهای بازی زولا باشید یا تجربه انجام این بازی را داشته باشید، با بازیکنانی مواجه می شوید که از قبل جای شما را می دانند و تشخیص می دهند.

برای پلیرهای حرفه ای زولا، وجود چیترها در بازی واقعا اعصاب خورد کن است! اما چه می شود کرد؟ به هر حال عده ای هستند که همیشه ناجوانمردانه و غیرحرفه ای بازی می کنند و انگار با این مسئله، یعنی تقلب و کلک خو گرفته اند. طبیعت این افراد را نمی شود تغییر داد، اما بازی زولا در آپدیت جدید سعی کرده است سیستم ضد تقلب خودش را به روزرسانی کند. در حال حاضر این افراد با وجود چیت نمی توانند وارد بازی شوند.

اخبار مربوط به بازی زولا را از این صفحه دنبال کنید. (اینجا)

بر همین اساس صفحه رسمی بازی نوشت: سیستم ضد تقلب بازی آپدیت شد‼️ در صورت استفاده از هرگونه ابزار تقلب یا باز بودن هر فایل مشکوکی، بازی به صورت خودکار بسته خواهد شد. لطفا در صورت استفاده از هر گونه ابزار تقلب، ابتدا آن را به صورت کامل پاک کنید و دوباره وارد بازی شوید، در صورتی که برای ورود به بازی مشکل داشتید، یکبار بازی را به طور کامل پاک کنید و سپس دوباره آن را نصب کنید. لطفا با رعایت این موارد، علاوه بر احترام گذاشتن به حقوق دیگران، به عادلانه شدن فضای بازی کمک کنید. در غیر این صورت، اکانت کاربران خاطی به صورت دائم مسدود خواهد شد.

ضد چیت بازی زولا آپدیت شد

ضد چیت بازی زولا آپدیت شد

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *