صبا کمالی کیست و ماجرای توهین وی به امام حسین چیست؟ + تصاویر

ماجرای توهین صبا کمالی به امام حسین چه بود؟ + عکس

صبا کمالی در صفحه شخصی اش مطلبی نوشت که توهین زننده ای به امام حسین تلقی شد و کاربران نیز به توهین صبا کمالی به امام حسین (ع) واکنش گسترده ای نشان دادند.

صبا کمالی بازیگر زن

مجله اینترنتی پارسی گو: صبا کمالی بازیگر زن کشورمان در صفحه شخصی اش مطلبی نوشت که توهین زننده ای به امام حسین تلقی شد. اگرچه او پست مربوطه را حذف کرد، اما قرار بازداشت وی صادر شد و کاربران فضای مجازی نیز به توهین صبا کمالی به امام حسین (ع) واکنش گسترده ای نشان دادند.

ماجرای جنجالی توهین صبا کمالی به امام حسین (ع)

صبا کمالی بازیگر زن کشورمان در صفحه شخصی اش مطالبی نوشت که باعث جار و جنجال شد. وی در صفحه شخصی اش نوشت:

غذا نذری گرفتم؟
آرزو کنم براورده کنی؟
شوخی می کنی…
ببین امام حسین من مثل سابق دیگه حوصله ی این پارتی های شبانه رو ندارم
خیلی وقته مشکلات بزرگتر از مراسم تو، توی مغزمه…
فکر می کنی خودت و یارانت شهید شدین، ما فوری آزاده شدیم؟… عدالت و خداپرستی و انسانیت بر جهان حاکم شد؟!…. تازه کلی جوونای از تو و یارانت جوونتر و زیباتر و رشیدتر هم دادیم رفت، بازم جهان آباد نشد.
الانم فرصت ندارم بیشتر از این باهات مکالمه کنم… باید برم برای مراسم دختر آبی
دختر آبی کیه؟
آه… بماند… فقط بدون از تو مطلومتره…
امام حسین فعلا خداحافظ…. بعدا بهت میگم این روزها چه خبره

تصویر توهین صبا کمالی به امام حسین (ع) که موجب خشم کاربران شد

تصویر توهین صبا کمالی به امام حسین (ع) که موجب خشم کاربران شد

واکنش صبا کمالی به پست جنجالی اش

پس از انتشار این پست جنجالی، و واکنش های کاربران، و نیز انتشار خبر قرار بازداشت وی، این بازیگر زن کشورمان مجبور شد در صفحه شخصی اش توضیحاتی منتشر کند. صبا کمالی پس درباره پست جنجالی اش نوشت: «به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی منه، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من رو بدون اعتقاد معرفی کردند….و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم….اتفاقا بسیار بی‌وجدان هم هستند. به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من رو بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم. در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا….این‌که دیگران امامان رو از خدا بالاتر می‌دونند ، خودشون می‌دونند چرا……… لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، براش شهید شدند.»

توضیح صبا کمالی به انتشار پست جنجالی اش درباره امام حسین

توضیح صبا کمالی به انتشار پست جنجالی اش درباره امام حسین

واکنش مردم به اهانت سحر خدایاری به امام حسین (ع) و عذرخواهی وی

هنرپیشه اهانت کننده به ساحت مقدس امام حسین(ع)، پس از موج واکنش‌های کاربران به مطلب توهین‌آمیزش، مجبور به عذرخواهی شد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران صبا کمالی بازیگر دست چندم تئاتر و سینما، پس از حواشی ماجرای سحر خدایاری، با انتشار پستی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) واکنش شدید بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

این بازیگر نه چندان مطرح البته اولین بارش نیست که دست به چنین اقدامی می‌زند و پیشتر هم انجام چنین کارهایی را در کارنامه خود داشته است. کمالی حالا پس از آنکه دید پست اهانت‌آمیزش تا چه حد موجب واکنش شدید مردم شده، ضمن پاک کردن آن، مجبور به انتشار پست جدیدی شد. او در پست تازه منتشر شده از اقدام توهین آمیزش عذرخواهی کرد.

واکنش کاربران به توهین صبا کمالی به امام حسین

واکنش کاربران به توهین صبا کمالی به امام حسین

واکنش ها به توهین صبا کمالی به امام حسین تلاش برای دیده شدن

واکنش ها به توهین صبا کمالی به امام حسین تلاش برای دیده شدن

واکنش به توهین صبا کمالی به امام حسین به شعر

واکنش به توهین صبا کمالی به امام حسین به شعر

عذرخواهی صبا کمالی به خاطر توهین به امام حسین

صبا کمالی به خاطر واکنش گسترده ای مردمی به واسطه توهینش به امام حسین (ع) مجبور به عذرخواهی شد:

عذرخواهی صبا کمالی از مردم به خاطر توهین به امام حسین

عذرخواهی صبا کمالی از مردم به خاطر توهین به امام حسین

این فرد در صفحه اینستاگرامش نوشت: من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم. مذهبی انسانی و مهربان و معتقدم کسی نمی‌تواند جایگاه ویژه ائمه را خدشه‌دار کند… چون ائمه برای همه ما محترم هستن. معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمیبرد… پس با فحاشان کاری ندارم. اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه‌دار شد، ازشون دلجویی میکنم. ایران کشور ماست و ما همه ایرانی هستیم. دوستون دارم. صبا کمالی

نگاهی به بیگوگرافی صبا کمالی

صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری، بازیگر است. به نوشته فتوکده وی فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می باشد از تئاتر شروع کرد و به سینما و شهرت با تلویزیون رسید.

شروع فعالیت هنری صبا کمالی

قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد.

او در سال ۷۸ با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد.

شهرت صبا کمالی

در سال ۱۳۷۹ در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال ۸۷ با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.

صبا کمالی: بچه شمالم و کم توانایی ندارم

من بچه شمال هستم و از همانجا در دانشگاه دولتی قبول شدم ابتدای کارم را هم از همانجا شروع کردم و در همان اوایل جایزه اول بازیگری را هم در ایران و هم در خارج از کشور گرفتم.

از نظر توانایی بازیگری و یا علاقه بازیگری چیزی در وجودم کم ندارم، اما بعد از سالها کار کردن به مرحله ای رسیدم که ترجیح دادم دیگر در این عرصه نباشم.

پیشنهاد غیر اخلاقی به صبا کمالی

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا ۵ سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.

مزاحمت تهیه کننده برای صبا کمالی

چه بگویم، فلان تهیه کننده‌ ای که خودش را منتسب به فلان وزارت خانه می‌ کند ساعت ۳ صبح به زور می خواهد وارد خانه من بشود و من با فحش ناموس بیرونش کردم.

از این موارد هزاران مدل وجود دارد. آنقدر زیاد است که هفتادمن مثنوی می شود.

عکس صبا کمالی بازیگر

عکس صبا کمالی بازیگر

شعر و داستان نویسی صبا کمالی

از آنجایی که رشته اصلی من نویسندگی است اما به دلیل جنب و جوش زیاد نویسندگی را برای سنین بالاتر گذاشتم.

سال ۷۶ با حسین پناهی که کار می‌ کردیم، وقتی شعرهایم را می‌ خواند خیلی به من می‌ گفت که کتاب چاپ کنم که الان خیلی از این که به حرفش گوش نکردم پشیمانم.

اما ترجیح می‌ دادم برای اولین کتابم، شعر هامو به چاپ برسانم. بعد هم در زمینه داستان کوتاه فعالیت کنم.

طراحی لباس صبا کمالی

علاقه او به طراحی لباس سالها پیش در وجودش شکل گرفت، که در نهایت با همکاری یک دوست وارد طراحی لباس شد و الان بیشترین فعالیت او در این کار متمرکز شده است.

وضعیت مالی صبا کمالی

شاید برایتان جالب باشد که من ۱۵ سال کار تئاتر انجام دادم اما ۱۵۰ میلیون تومان از بابت آن پول در نیاوردم ولی حالا در این سه چهار سالی که وارد کارهای تجاری شده ام نسبت به مال دنیا بی نیاز شده ام.

ازدواج صبا کمالی

صبا کمالی ۴۱ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه به خیابان انقلاب

خیابان انقلاب همیشه برام جذاب بوده. در دوران دانشگاه خاطرات زیادی تو خیابان انقلاب داشتم. ویترین کتابفروشی‌ های انقلاب رو خیلی دوست دارم.

همیشه دوست دارم از انقلاب تا ولیعصر (عج) را پیاده‌ روی کنم حتی اگه خود خیابان شلوغ باشد، از خیابان‌ های فرعی می‌ روم.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *