گزینه دراویش و بهائیت در سایت دانشگاه آزاد تهران مرکز! + عکس

دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز

دانشجویان که برای ثبت نام به دانشگاه آزاد تهران مرکز مراجعه کرده بودند، در منوی ثبت نام و در لیست ادیان با گزینه بهائیت و دراویش مواجه شدند!

مجله اینترنتی پارسی گو: دانشجویان که برای ثبت نام به دانشگاه آزاد تهران مرکز مراجعه کرده بودند، در منوی ثبت نام و در لیست ادیان با گزینه دراویش و بهائیت مواجه شدند! اما ماجرای وجود دو گزینه دراویش و بهائیت در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز چیست؟

چند روز پیش در سایت ثبت‌نام دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، دو فرقه ضاله بهائیت و دراویش جزء گزینه‌های ادیان برای ثبت‌نام دانشجویان قرار داشت که مسؤولان این دانشگاه دلیل آن را هک شدن سایت دانشگاه اعلام کردند.

ماجرای اضافه شدن دراویش و بهائیت (دو فرقه ضاله) در لیست ثبت‌نام دانشگاه آزاد چیست

از چند روز قبل خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، سایت ثبت نام دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در فرم ثبت نامی خود، دو فرقه ضاله بهائیت و دراویش را جزء گزینه های ادیان برای ثبت نام دانشجویان قرار داده است.

طبق عکس زیر، دانشجویان در هنگام ثبت نام برای سال تحصیلی جدید، با چنین گزینه ای مواجه شدند که در آن گزینه دراویش و بهائیت در منوی دین وجود داشت:

دراویش و بهائیت در منوی دین دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز

دراویش و بهائیت در منوی دین دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز

سایت دانشگاه آزاد تهران مرکز هک شده بود

این اقدام عجیب، بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و همین موضوع، روابط عمومی دانشگاه آزاد را وادار به واکنش کرد. رضا همدانچی در گفت وگویی اعلام کرد: حوالی ظهر امروز سایت واحد تهران مرکز هک شد و هک کنندگان اقدام به درج دو فرقه ضاله بهائیت و دراویش در لیست ادیان کردند اما هم اکنون این نام این دو فرقه ضاله از لیست ادیان حذف شده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از پیگیری این موضوع توسط دانشگاه آزاد اسلامی از مقامات قضائی و پلیس فتا خبر داد. به نوشته فارس محمد مطیعی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز هم توضیح داد: علت این اتفاق هک شدن سامانه ثبت‌نام دانشگاه بود که با اقدام به موقع جلوی ادامه آن را گرفتیم.دانشگاه آزاد تابع قوانین جمهوری اسلامی است و هیچ‌گاه این فرقه‌های ضاله را جزو ادیان رسمی به‌شمار نمی‌آورد.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *