فغانی: اگر به استرالیا بروم باز هم در لیگ برتر ایران داوری خواهم کرد!

علیرضا فغانی از ایران می رود؟

علیرضا فغانی داور بین المللی و افتخار آفرین کشورمان، از رفتن و اقامت گزیدن در استرالیا سخن گفته است. او اقامت استرالیا را دارد. اما آیا از ایران می رود؟

علیرضا فغانی

مجله اینترنتی پارسی گو: علیرضا فغانی داور بین المللی و افتخار آفرین کشورمان، از رفتن و اقامت گزیدن در استرالیا سخن گفته است. او در حال حاضر اقامت استرالیا را دارد. اما آیا از ایران می رود و در این کشور اقامت خواهد کرد؟ بخوانید تا بدانید:

علیرضا فغانی و اقامت استرالیا: شاید بروم استرالیا

داور بین المللی فوتبال ایران از احتمال رفتنش به کشور استرالیا برای اقامت در این کشور سخن گفته است. بحث مهاجرت علیرضا فغانی از ایران مربوط به امروز و دیروز نیست. بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و اتفاقاتی که این داور برجسته فوتبال جهان در کنار موفقیت های بی نظیرش تجربه کرده بود که برای اولین بار شایعه مهاجرت فغانی مطرح شد. در آن زمان فغانی خودش برای مدتی سکوت کرد اما بعدا به تکذیب ماجرا پرداخت و چند ماه بعد حتی او در جام ملت های آسیا نیز قضاوت کرد.

بعد از جام ملت ها نیز شایعات درباره مهاجرت فغانی وجود داشت اما این داور هر بار این موضوع را تکذیب کرد و قضاوت های متوالی او در لیگ برتر ایران سبب شد تا تقریبا همه این موضوع را فراموش کنند. حالا اما با گذشت مدت زیادی از این اتفاقات بار دیگر شایعه نگران کننده درباره داور بین المللی فوتبال ایران قوت گرفته و نکته قابل توجه این است که حالا خودش هم این موضوع را رد نمی کند.

فغانی در گفت و گویی که امروز با باشگاه خبرنگاران انجام داده در این خصوص حرف زده است. او گفته: «این بحث بار‌ها پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تکرار شده و خیلی‌ها هم به آن پرداخته و هر روز می‌گویند فغانی به یک کشور خاص می‌رود یا نمی‌رود. از همان زمان هم بار‌ها گفته ام اگر مشکل تحصیلی فرزندانم درست شود، احتمال دارد از ایران بروم، اما من همچنان در لیگ ایران داوری خواهم کرد.»

با این صحبت ها مشخص است که فغانی می خواهد محل زندگی اش را در کشور دیگری قرار دهد و از طرفی مثل یک شخص پروازی در ایران نیز قضاوتش را ادامه بدهد. او در توضیح این ماجرا تاکید کرد: «اقامت دائم استرالیا را دارم با این وجود تاکنون رفتن من از ایران قطعی نشده است. اگر هم این موضوع انجام بشود، باز هم می توانم زمان هایی که در ایران هستم در لیگ برتر قضاوت کنم. ضمن اینکه تمام ابلاغ های بین المللی ام برای فدراسیون ایران صادر می شود. باز هم تاکید می کنم در حال حاضر هم تصمیم قطعی برای مهاجرت به استرالیا نگرفته ام.»

در چنین شرایطی مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار داور برجسته فوتبال و افتخار این رشته است. از همین حالا بسیاری از طرفداران فوتبال منتظر حضور و درخشش فغانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند و شاید اگر او بخواهد به استرالیا مهاجرت کند، این موضوع نیز برای فوتبال ایران تحت تاثیر قرار بگیرد. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران

متن مصاحبه باشگاه خبرنگاران با علیرضا فغانی درباره اقامتش در استرالیا

فغانی: اقامت استرالیا دارم، اما برنامه ام برای سفر به این کشور قطعی نیست/ همچنان برای ایران داوری می‌کنم
داور بین المللی فوتبال ایران گفت: پس از جام جهانی هر روز می‌گویند فغانی از ایران می‌رود یا نمی‌رود.

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال قضاوت خود در رقابت های باشگاهی استرالیا بیان کرد: این بحث بار‌ها پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تکرار شده و خیلی‌ها هم به آن پرداخته و هر روز می‌گویند فغانی به یک کشور خاص می‌رود یا نمی‌رود. از همان زمان هم بار‌ها گفته ام اگر مشکل تحصیلی فرزندانم درست شود، احتمال دارد از ایران بروم، اما من همچنان در لیگ ایران داوری خواهم کرد.

او افزود: اقامت دائم استرالیا را دارم با این وجود تاکنون رفتن من از ایران قطعی نشده است. اگر هم این موضوع انجام بشود، باز هم می توانم زمان هایی که در ایران هستم در لیگ برتر قضاوت کنم. ضمن اینکه تمام ابلاغ های بین المللی ام برای فدراسیون ایران صادر می شود. باز هم تاکید می کنم در حال حاضر هم تصمیم قطعی برای مهاجرت به استرالیا نگرفته ام.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *