تصاویر بدون سانسور حرکات جنجالی بانوان ورزشکار در همایش ملی ایروپامپ در کرج!

حرکات جنجالی در همایش ملی ایروپامپ در کرج + فیلم و تصاویر

حرکات جنجالی و موزون مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج جنجالی شد. در این همایش ۲۷۰ ورزشکار زن حاضر بودند و انجام حرکات موزون در این همایش حاشیه ایجاد کرد.

حرکات جنجالی در همایش ملی ایروپامپ در کرج

مجله اینترنتی پارسی گو: حرکات جنجالی و موزون مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج جنجالی شد. در این همایش ۲۷۰ ورزشکار زن حاضر بودند اما حرکات موزون مختلط با مردان در این همایش حاشیه ایجاد کرد.

همایش ملی ایروپامپ در کرج به دلیل انتشار برخی تصاویر از ورزش بانوان در حضور آقایان و همچنین انجام برخی حرکات ریتمیک به صورت مختلط حاشیه ساز شد.

به نوشته فارس همایش ملی ایروپامپ با حضور ۲۷۰ زن ورزشکار و با هدف معرفی این رشته در کشور و جلب توجه افکار عمومی نسبت به این رشته ورزش، همزمان با سایر شهرهای مختلف کشور در مجموعه تنیس باغ فاتح کرج برگزار شد. اما این همایش ورزشی، به دلیل انتشار برخی تصاویر از حرکات موزون زنان در حضور مردان و همچنین انجام برخی حرکات ریتمیک به صورت مختلط، حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

تصاویر منتشر شده از این برنامه، حاکی از آن است که انجام حرکات ورزشی خاص توسط بانوان در شرایطی دور از اخلاق و عرف جامعه در حضور آقایان انجام شده است. تمرین‌های این رشته ورزشی به شکل موزیکال انجام می‌شود و هرگونه اختلاط بین آقایان و خانم ها در این فضای ریتمیک می‌تواند فضای فرهنگی نامناسبی ایجاد کند.

فیلم همایش مختلط ایروپامپ در کرج

فیلم همایش جنجالی و مختلط ایروپامپ در کرج را مشاهده می فرمایید. در این همایش حرکات ورزشی خاص توسط بانوان انجام شد که با توجه به حضور مردان، و البته عجیب بودن حرکات، همایش برگزار شده را جنجالی کرد!

تصاویر بدون سانسور همایش ایروپامپ در کرج

همایش ملی ایروپامپ و بادی ‌بالانس در کرج

همایش ملی ایروپامپ و بادی ‌بالانس در کرج

همایش جنجالی ملی ایروپامپ و بادی ‌بالانس در کرج

همایش جنجالی ملی ایروپامپ و بادی ‌بالانس در کرج

همایش جنجالی ملی ایروپامپ در کرج

همایش جنجالی ملی ایروپامپ در کرج

انجام حرکات نامتعارف در همایش جنجالی ملی ایروپامپ در کرج

انجام حرکات نامتعارف در همایش جنجالی ملی ایروپامپ در کرج

انجام حرکات حاشیه ساز در همایش جنجالی ملی ایروپامپ در کرج

انجام حرکات حاشیه ساز در همایش جنجالی ملی ایروپامپ در کرج

حرکات ورزشی نامتعارف در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات ورزشی نامتعارف در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات ورزشی مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات ورزشی مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات جنجالی مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات جنجالی مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات حاشیه ساز و مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات حاشیه ساز و مختلط در همایش ملی ایروپامپ در کرج

ایسنا با انتشار تصاویر فوق نوشت: همایش ملی ایروپامپ و بادی بالانس بانوان، در مجموعه تنیس باغ فاتح کرج برگزار شد. همایش ملی ایروپامپ با هدف معرفی این رشته در کشور، ارتقای سطح قدرت و استقامت افراد جامعه با انجام ورزش مذکور و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت ورزش، همزمان با سایر شهرهای مختلف کشور در کرج برگزار گردید. این همایش که به همت هیئت ورزش‌های همگانی و کمیته ایرو پامپ البرز برگزار شد با استقبال بانوان ورزشکار البزی روبرو و حدود ۲۷۰ بانوی ورزشکار در این همایش حضور داشتند و به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

رشته بادی پامپ در سال ۱۹۹۱،توسط شرکت شرکت لس میلس در نیوزلند ابداع شد که در سال ۱۳۹۱، توسط خانم سمیه قادری، رییس کمیته ایرو پامپ (بادی‌پامپ) وارد ایران شد. این رشته ورزشی که امروزه در ایران با نام ایروپامپ شناخته می‌شود، یکی از بهترین شیوه‌های تمرینی برای تمام افراد و با قدرت بدنی متفاوت است.

تمرینات ایروپامپ مجموعه‌ای از تمرینات هوازی و قدرتی را با به کارگیری هالتر و وزنه شامل می‌شود که هر کلاس آن ۶۰-۴۵ دقیقه زمان می‌برد. لازم به ذکر است موسیقی، عنصر اصلی اجرای تمرینات ایروپامپ است؛ تمام تمرینات بر پایه ریتم موزیک است و برای هر تمرین، موزیک خاصی را در نظر می‌گیرند. بهبود و افزایش قدرت عضلانی و بالا رفتن استقامت مهم‌ترین نتیجه قابل توجه برای ورزشکاران ایروپامپ است. در واقع، این تمرینات توده عضلات باریک را به وسیله بهبود روند قدرت و استقامت عضلانی افزایش می‌دهد .

اعضای کلاس، گستره مختلفی از حرکات را در یک جلسه انجام می‌دهند؛ مقاومت‌های سبک تا متوسط و تکرارهای زیاد در هر تمرین. تمرینات ایروپامپ با تمرکز بر تکرارهای بالا طراحی می‌شوند و با به کارگیری تارهای عضلانی باریک، افزایش حجم کلی در مقایسه با تمرینات سنگبن با وزنه با تکرار کم، حداقل است .

این همایش همزمان با سایر شهرهای کشور به همت هیئت ورزش‌های همگانی و کمیته بادی بالانس البرز با حضور مربیان و علاقه مندان و تیم منتخب این رشته برگزار شد. اين همایش با هدف شناساندن بادى بالانس به عموم مردم برگزار شد تا عموم مردم این رشته را از نزدیک دیده و با آن آشنا شوند. در حال حاضر بالغ بر هفت هزار نفر در سراسر كشور در قالب كلاس‌هاى خصوصى و عمومى در اين زمينه فعاليت مي‌كنند.

رشته ورزشی بادی بالانس که از ترکیب حرکات چند رشته ورزشی تشکیل شده و در بردارنده‌ی تکنیک و به‌کارگیرنده‌ی‌فکر و ذهن است، در کشور نیوزیلند ابداع شده است .بادی بالانس ترکیبی از حرکات منتخب ورزش تای چی،یوگا و تمرینات اصلاح شده پیلاتس است. ورزشی قدرتی، استقامتی که بر روی بزرگترین و کوچک ترین عضلات تاثیر می‌گذارد. در ایران کمیته بادی بالانس درآذر ماه سال ۱۳۸۹ به ریاست و سرپرستی دکتر بیتا بردبار آذری موسس و بنیانگذار بادی بالانس در ایران تشکیل و آغاز به کار نموده است.

یکی از اهداف بنیان این ورزش در ایران بهبود کیفیت زندگی، ارتقاء سطح سلامت و تندرستی عموم افراد جامعه با کمترین هزینه و امکانات است. تجهیزات مورد نیاز برای انجام این رشته تنها لباس راحت و مناسب و یک زیر انداز است و حتی به کفش ورزشی نیز نیاز نیست. تقریبا همه مردم مردم می‌توانند بادی بالانس را انجام دهند حتی زنان باردار. اما اگر کسی از نظر حفظ تعادل و توانایی جسمی دچار ضعف است، باید با نظر پزشک معالج خود، وارد کلاس های بادی بالانس می شود.

برنامه‌ی کلاس بادی بالانس شامل گرم کردن بدن با حرکات تای چی، کشش قسمت میانی بدن، زمانی برای توازن، زمانی برای تعادل و انعطاف، حرکات زمینی برای شکم، پاها و پشت و تعدادی از حرکات تای چی برای آرامش در پایان است. مربیان این رشته ورزشی افزایش انعطاف بدن، تقویت قسمت مرکزی بدن و اندام‌های تحتانی، افزایش استقامت قلبی و عروقی، افزایش سوخت و ساز در بدن ،کاهش استرس، بی قراری و تنش‌های روحی و افزایش تمرکز و دقت را از نتایج انجام این رشته ورزشی می‌دانند.

تصاویر سانسور شده از همایش جنجالی ایروپامپ در کرج

تصاویر زیر که مربوط به همایش ملی ایروپامپ در کرج است با توجه به نوع حرکات انجام شده توسط بانوان حاضر در این همایش سانسور شده است.

تصاویر عجیب از همایش ملی ایروپامپ در کرج

تصاویر عجیب از همایش ملی ایروپامپ در کرج

انجام حرکات جنجالی توسط بانوان در همایش ملی ایروپامپ

انجام حرکات جنجالی توسط بانوان در همایش ملی ایروپامپ

حرکات ورزشی حاشیه ساز در همایش ملی ایروپامپ در کرج

حرکات ورزشی حاشیه ساز در همایش ملی ایروپامپ در کرج

فارس با انتشار تصاویر فوق نوشت: همایش ملی ایروپامپ در کرج به دلیل انتشار برخی تصاویر از حرکات موزون زنان در حضور مردان و همچنین انجام برخی حرکات ریتمیک به صورت مختلط، حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

تصاویر منتشر شده از این برنامه، حاکی از آن است که انجام حرکات ورزشی خاص توسط بانوان در شرایطی دور از اخلاق و عرف جامعه در حضور آقایان انجام شده است. تمرین‌های این رشته ورزشی به شکل موزیکال انجام می‌شود و هرگونه اختلاط بین آقایان و خانم ها در این فضای ریتمیک می‌تواند فضای فرهنگی نامناسبی ایجاد کند.

در اینکه بانوان به عنوان بخش مهمی از جمعیت کشور باید به ورزش گرایش پیدا کنند و ورزش و حفظ تندرستی می تواند اثراث مثبت اجتماعی داشته باشد شکی نیست، اما ضرورت دارد تا با برنامه‌ریزی های مناسب، جنبه های فرهنگی این موضوع مورد توجه قرار گیرد و ورزش بانوان در محیطی کاملا زنانه و با حفظ حریم فرهنگی و اعتقادی جامعه صورت پذیرد.

ضرورت اجرای این گونه برنامه ها و همایش های ورزشی به شکل مختلط، مشخص نیست و نشان از بی‌توجهی مسؤولان برگزارکننده نسبت به الزامات فرهنگی جامعه دارد.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز در این رابطه گفت: این همایش کشوری دستورالعمل فدراسیون ورزش همگانی بود که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون برنامه ای را ترتیب دادند که ما نیز موظف به انجام آن بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در رابطه با تصاویر منتشر شده از این همایش و حضور آقایان در مجموعه هنگام اجرای برنامه بانوان گفت: تصاویری که از این برنامه استخراج و در فضای مجازی انتشار داده شده، تصاویر اختصاصی و حرفه ای و آرشیوی مختص این ورزش است که با هدف خاصی توسط عکاسان حاضر در برنامه ثبت شده و نباید تحت هیچ شرایطی از مجموعه خارج می شد و تصاویر تنها برای استفاده در باشگاه مربوطه ثبت شده اند.

غفرانی ادامه داد: تصاویری که توسط عکاس یکی از خبرگزاری ها ثبت و انتشار داده شده، به صورت کلی بوده و گویای این مطلب است که بانوان با لباس های پوشیده و فرمی که از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شده، در این همایش حاضر شده اند.

وی با اشاره به اینکه حراست مجموعه اجازه تصویربرداری و عکاسی را به اشخاص متفرقه نداده، تصریح کرد: فردی که این نوع تصاویر اختصاصی را ثبت کرده و سپس انتشار داده، باید مشخص شود و انگیزه خود را از این کار بیان کند و پاسخگو باشد.

غفرانی ادامه داد: بررسی های لازم از سوی حراست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این زمینه به صورت جدی در حال انجام است و با خاطی یا خاطیان به شدت برخورد می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به برگزاری این همایش در محوطه پارک و ضرورت هماهنگی های بیشتر اذعان کرد: باید از ورود آقایان به این مراسم جلوگیری می شد اما آقایانی که روی نیمکت ها حضور دارند از اعضای خانواده های شرکت‌کنندگان هستند و فرد غریبه ای در میان آن ها نیست.

اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حالی مطرح می شود که انتشار یا عدم انتشار این عکس ها، محتوای برنامه اجرا شده را عوض نمی‌کند؛ زیرا حتی اگر آقایان از اقوام و خانواده شرکت‌کنندگان نیز باشند، به بقیه بانوان نامحرم هستند و رعایت ضوابط شرعی و اخلاقی جامعه در محیط همایش لازم و ضروری است.

مسؤولان برگزار کننده این همایش و مدیران ورزش استان، بهتر است به جای استفاده از ادبیات طلبکارانه، پاسخگوی وضعیت پیش آمده باشند و نهایت دقت را برای تکرار نشدن صحنه هایی از این جنس داشته باشند؛ چرا که حفظ حریم فرهنگی و اخلاقی جامعه مقدم بر هرگونه ابلاغیه از طرف فدراسیون‌هاست.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *