ماجرای سگ کشی پیمانکار شهرداری تهران چیست؟ + فیلم و تصاویر

کشتار بی رحمانه سگ ها با تزریق اسید توسط پیمانکار شهرداری تهران! + تصاویر

فیلمی از کشتار بی رحمانه سگ ها توسط پیمانکار شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شده است که در این فیلم سگ ها با تزریق اسید به شکل فجیعی به قتل می رسند.

کشتار بی رحمانه سگ ها

مجله اینترنتی پارسی گو: چند روز قبل بود که فیلمی از کشتار بی رحمانه سگ ها توسط پیمانکار شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم سگ ها با تزریق اسید به شکل فجیعی به قتل می رسیدند! اما ماجرای این کشتار بی رحمانه حیوانات چیست و مسئولان در این زمینه چه واکنشی داشته اند؟

واکنش شهرداری تهران به کشتار بی رحمانه سگ ها با اسید

در فیلم فوق گفتگو با مشاور محیط زیست شهرداری تهران در مورد انتشار فیلم های سگ کشی در فضای مجازی انجام شده است و در کمال تعجب، این مسئول شهرداری تهران، علی رغم محکومیت عمل انجام شده، به نوعی فرایند کشتار حیوانات را تأیید می کند!

فیلم دلخراش کشتار سگ های تهران با تزریق اسید (۱۸+ تصاویر دلخراش است!)

فیلم فوق کشتار بی رحمانه و قتل عام سگ های ولگرد پایتخت را نشان می دهد که در یک عمل غیر انسانی با تزریق اسید به شکل زجرآوری جان می دهند. ضمن عرض پوزش از مخاطبین فهیم پارسی گو، به جهت تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی، اینگونه فیلم ها (به نقل از دیگر رسانه ها) باید انتشار یابد تا به لطف خدا و با قاطعیت دستگاه قضایی مرتکیب این جنایت فجیع به مجازات برسند.

همچنین از طرف دیگر فرهنگ سازی اجتماعی نیز باید صورت گیرد تا اگر همچون این فیلم، قاتلانی که از انسانیت و شرافت انسانی بویی نبرده اند، جایی مرتکب حیوان آزاری شدند با واکنش مردم مواجه شوند. نیز باید به حال شهرداری تهران و اعضای شورای این شهر تأسف خورد که با انتشار این فیلم، برگ ننگین دیگری بر کارنامه کاری شان نقش بست و کاش حداقل با مجازات مسببین و عذرخواهی رسمی از شدت این فضاحت بکاهند.

به امید روزی که پدیده حیوان آزاری به طور کامل ریشه کن شود و در حالیکه هم عقل، هم انسانیت و هم مفاهیم دینی به مهربانی با حیوانات دعوت می کند، هرگز چنین پدیده هایی تکرار نشود. رسول گرامی اسلام در روایتی (نقل به مضمون) می فرمایند به حیوانات ضربه نزنید. همچنین داستان دیگری از امام صادق (ع) نقل است که ایشان در جایی مشغول غذا خوردن هستند و سگی می آید و در نزدیکی ایشان می نشیند و نگاه می کند. حضرت (ع) یک لقمه خودشان می خورند و یک لقمه نیز به آن حیوان زبان بسته می دهند و به این شکل رفتار با حیوانات را به عنوان یک پیشوای دینی به ما می آموزند. در مقابل این حیوانات بی آزار به این شکل و با تزریق اسید توسط شیطان صفتاتی خبیث زجر کش می شوند!

واکنش آرش حسینی میلانی به کشتار بی رحمانه سگ ها با تزریق اسید

واکنش آرش حسینی میلانی به کشتار بی رحمانه سگ ها با تزریق اسید

واکنش آرش حسینی میلانی به کشتار بی رحمانه سگ ها با تزریق اسید

آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران، با انتشار توئیتی ضمن تأیید خبر کشتار بی رحمانه سگ های تهران توسط پیمانکار شهرداری، وعده پیگیری و برخورد قاطع با مسببان این جنایت را داده است.

تجمع حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری تهران

تجمع حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری تهران در اعتراض به سگ‌کشی

تجمع حامیان حقوق حیوانات مقابل شهرداری تهران در اعتراض به سگ‌کشی

با انتشار ویدئوهای مربوط به آزار و کشتن سگ‌ها که توسط پیمانکار شهرداری تهران صورت گرفته بود، حامیان حقوق حیوانات در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند و با اعتراض به این اتفاق خواستار حمایت از حیوانات شدند اما این تجمع به درگیری میان معترضین و پلیس کشیده شد. جای تأسف است که عده ای مغرض، در حالیکه هموطنانمان به خاطر کشتار بی رحمانه سگ ها در تجمعی آرام اعتراض خود را به مسولان شهرداری تهران نشان می دادند، دست به آشوب و درگیری با پلیس زده اند! حقیقت این است که یک عده منتظرند تا از هر فرصتی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند که البته با هوشیاری پلیس و مردم این حادثه با دستگیری چند نفر به پایان رسیده است.

کشتار بی رحمانه سگ ها با تزریق اسید توسط پیمانکار در تهران

کشتار بی رحمانه سگ ها با تزریق اسید توسط پیمانکار در تهران

دردناک ترین صحنه قتل عام سگ ها توسط پیمانکار شهرداری تهران، جایی است که در میان سگ های به قتل رسیده، سگی که هنوز تزریق به او انجام نگرفته است، دارد برای قاتل دم تکان می دهد! و برای راقم این سطور جای سوال است که این قاتل حیوانات احساس ندارد؟ که اگر داشت بدون شک کارش به بیمارستان روانی و بلکه قبرستان می کشید!

پارسی گو ضمن محکوم کردن این عمل فجیع، امیدوار است با مسببان آن به صورت جدی برخورد صورت گیرد. قطعا عزل و فسخ قرارداد و… مجازات مناسبی برای مسببان این حادثه دردناک نیست.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *