کتاب جدید شیلا خداداد با عنوان بعضی رازها را نباید نگه داشت درباره کودک آزاری است!

موضوع کتاب جدید شیلا خداداد چیست؟ + عکس

شیلا خداداد در مراسمی از ترجمه کتاب «بعضی راز‌ها را نباید نگه داشت» با موضوع آزار جنسی کودکان رونمایی کرد. موضوع کتاب جدید شیلا خداداد کودک آزاری است.

شیلا خداداد و کتاب جدیدش بعضی رازها را نباید نگه داشت

مجله اینترنتی پارسی گو: شیلا خداداد در مراسمی از ترجمه کتاب «بعضی راز‌ها را نباید نگه داشت» با موضوع آزار جنسی کودکان رونمایی کرد. موضوع کتاب جدید شیلا خداداد کودک آزاری است. کتاب «بعضی راز‌ها را نباید نگه داشت» نوشته جینین ساندرز از جمله کتاب‌های آموزش خودمراقبتی، راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سوءاستفاده جنسی است. به نوشته فرادید شیلا خداداد از بازیگرانی است که وارد عرصه ترجمه کتاب شده است و در مراسمی از ترجمه کتاب «بعضی راز‌ها را نباید نگه داشت» با موضوع آزار جنسی کودکان رونمایی کرد.

موضوع کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت (ترجمه شیلا خداداد) چیست؟

کتاب جدید شیلا خداداد صیانت از کودک در مقابل کودک آزاری است. شیلا خداداد درباره‌ی محتوای این کتاب گفت: «این کتاب درباره‌ی کودک‌آزاری است و کتابیست که بزرگ‌تر‌ها باید برای کودکان بخوانند تا آن‌ها را به تدریج با مقوله کودک‌آزاری آشنا کنند، همچنین هنوز دایره و دامنه کودک‌آزاری برای بسیاری از والدین روشن نیست.»

کتاب جدید شیلا خداداد بعضی رازها را نباید نگه داشت

کتاب جدید شیلا خداداد بعضی رازها را نباید نگه داشت

او انگیزه خود را برای ترجمه این کتاب چنین بیان کرد: «به هر حال من خیلی دلم می‌خواست اگر کمکی از دستم دربیاید به این موضوع وارد شوم، چون خودم یک مادر هستم و این موضوعات برایم مهم است. سعی می‌کنم در یک فرآیند تعریف شده به فرزندانم این مهارت‌ها را یاد بدهم، با آن‌ها حرف می‌زنم تا به کسی اجازه ندهند که به آن‌ها دست‌درازی کند. دوست داشتم که این مسئله برای خانواده‌های دیگر هم بیفتد؛ با بچه‌هایشان صحبت کنند و به آن‌ها یاد بدهند تا به کسی اجازه ندهند که از یک حدی به آن‌ها نزدیک‌تر شود. امیدوارم که ترجمه این کتاب کمکی در این مسیر باشد.»

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *