واکنش رسمی باشگاه استقلال به شوخی برنامه سلام صبح بخیر با لوگوی این باشگاه!

شوخی جنجالی برنامه سلام صبح بخیر با لوگوی باشگاه استقلال!

شوخی جنجالی حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر با لوگوی باشگاه استقلال با واکنش تند این باشگاه مواجه شد و استقلال صدا و سیما را تحریم کرد!

حسین کلهر لوگوی باشگاه استقلال

مجله اینترنتی پارسی گو: شوخی جنجالی حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر با لوگوی باشگاه استقلال با واکنش تند این باشگاه مواجه شد و استقلال صدا و سیما را تحریم کرد! اگرچه شوخی صبح گاهی کلهر با لوگوی باشگاه استقلال به مذاق عده ای خوش نیامد، اما باید توجه داشت لازمه برنامه صبحگاهی نشاط و شادابی است و از سوی دیگر کری خوانی در بین مجریان صدا و میهمانانشان همیشه مرسوم بوده است.

فیلم توهین برنامه سلام صبح بخیر به لوگوی باشگاه استقلال

واکنش باشگاه استقلال به شوخی حسین کلهر در برنامه سلام صبح بخیر

پس از شوخی صبحگاهی برنامه سلام صبح بخیر و مجری خوش ذوق این برنامه، حسین کلهر با لوگوی باشگاه استقلال، این باشگاه واکنش تندی نشان داد و به نوعی صدا و سیما را تحریم کرد. گفتنی است حسین کلهر درباره لوگوی باشگاه استقلال گفته بود اگر به دلیلی قرار شد لوگوی جدیدی طراحی شود، سوراخ های کمتری روی آن تعبیه شود! کلهر همچنین دایره های لوگوی باشگاه استقلال را شمرد و گفت در حال حاضر چهار سوراخ روی لوگوی استقلال وجود دارد!

به دلیل رفتار توهین آمیز مجری سلام صبح بخیر: استقلال صدا و سیما را تحریم کرد!

باشگاه استقلال در واکنش به اظهار نظر جنجالی مجری برنامه سلام صبح بخیر اعلام کرد که دیگر با صدا و سیما همکاری نخواهد کرد. به گزارش پارسی گو فارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به دلیل اظهارات مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما در روز شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این رفتار اهانت‌آمیز واکنش نشان داد.

شوخی برنامه سلام صبح به خیر با لوگوی باشگاه استقلال

شوخی برنامه سلام صبح به خیر با لوگوی باشگاه استقلال

متن اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شوخی برنامه سلام صبح بخیر به این شرح است:

  • باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه اعلام می‌نماید.
  • در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایقشان احترام بگذارد، متاسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است.
  • باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد.
  • بدون تردید مجموعه هواداران، پیشکسوتان و حامیان رسانه‌ای این باشگاه به دلیل احترام به نام و نشان استقلال بزرگ، باشگاه را در این راه همراهی خواهند کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *