دفاع صادق زیباکلام از منافقین و پاسخ طنز کانال طنزیم!

واکنش طنز به توئیت صادق زیباکلام درباره منافقین + عکس

دکتر صادق زیباکلام در توئیتی درباره منافقین اظهار نظر جنجالی مطرح کرده بود. طنزیم واکنش جالبی به این توئیت صادق زیباکلام درباره منافقین داشته است.

دکتر صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران طنز

مجله اینترنتی پارسی گو: دکتر صادق زیباکلام در توئیتی درباره منافقین اظهار نظر جنجالی مطرح کرده بود. طنزیم واکنش جالبی به این توئیت صادق زیباکلام درباره منافقین داشته است.

واکنش طنز به توئیت جنجالی صادق زیباکلام درباره منافقین

واکنش طنز به توئیت جنجالی صادق زیباکلام درباره منافقین

صادق زیباکلام در توئیت جنجالی خود خطاب به حجت الاسلام پور محمدی نوشته بود:
یکی از مبانی علم حقوق تفکیک میان داشتن نیت ارتکاب جرم و ارتکاب جرم است. مجاهدین زندانی در سال ۶۷ حتی اگر نیت ترور و قیام مسلحانه علیه نظام می داشتند (که بسیاری از آنها داشتند) لکن هنوز مرتکب جرمی نشده بودند و شما صرفا به واسطه نیت آنها را اعدام کردید.

کانال تلگرامی طنزیم (باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی) هم در پاسخ نوشته است:
۳۱ سال بعد: سپاه داعشیانی که قصد انفجار و ترور مردم رو داشتند را چرا اعدام کرد؟ اول اجازه می داد کارشون رو بکنند بعد دستگیر و اعدامشون کنند!
(احسان ملایی. طنزیم)

اگرچه در رابطه با منافقین اعدام شده در سال ۶۷ به اندازه کافی مستندات وجود دارد و مصاحبه مسئولین وقت موجود است، اما بیان این دو نکته هم ضروری است که اولا زندانیان منافقین محبوس بودند تا به «جرمشان» رسیدگی شود. جرمی که «مرتکب» شده بودند. ترورها و جنایاتی که خود دکتر زیباکلام هم آنها را قبول دارد. و دوما اینکه جنایات متعدد و عجیب منافقین و خیانت های آنها به کشور، واقعا جای شک و شبهه ای باقی نمی گذارد و این اظهارات از سوی استاد علوم سیاسی! دانشگاه تهران!! واقعا جای سوال و تعجب دارد.

منبع: پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *