علت فوت دلارام هاشمی بازیگر جوان تئاتر کشور چیست؟

دلارام هاشمی بازیگر جوان تئاتر درگذشت! + تصاویر

دلارام هاشمی بازیگر جوان تئاتر ایران درگذشت و خانه تئاتر ضمن تأیید خبرريال این ضایعه را به خانواده او و هنرمندان تسلیت گفت.

دلارام هاشمی درگذشت

مجله اینترنتی پارسی گو: دلارام هاشمی بازیگر جوان تئاتر ایران درگذشت و خانه تئاتر ضمن تأیید خبرريال این ضایعه را به خانواده او و هنرمندان تسلیت گفت. خانه تئاتر در پیامی، درگذشت دلارام هاشمی، هنرمند جوان عرصه هنرهای نمایشی را به خانواده او و هنرمندان تسلیت گفت.

نام کامل ایشان دلارام پهلوان هاشمی بوده و فعالیت او بیشتر در حوزه هنر های نمایشی بوده است. دلارام هاشمی در نمایش‌هایی چون «رومئو و ژولیت»، «پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل‌انگیز بهاری» و … بازی کرده بود.

دلارام هاشمی بازیگر تئاتر

علت فوت دلارام هاشمی چیست؟

از علت فوت دلارام‌هاشمی خبر موثقی در دست نیست. دلارام هاشمی به حوزه فیلم های کوتاه نیز علاقمند بوده و در این زمینه نیز مطالعاتی داشته است. وی کارگردانی یک اثر به نام مثلث را نیز بر عهده داشته است. خانم هاشمی در حوزه تدوین نیز فعالیت های داشته است و از جمله آثار او در حوزه تدوین میتوان به فیلم کوتاه عسل اشاره داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گاهی وقت ها یه طعم کوچیک میتونه بزرگترین داشته هات رو بگیره. در این فیلم بازیگرانی همچون فریما کهنمویی، تورج الوند، نیما آقاخانی، جواد فراهانی و دلارام هاشمی ایفای نقش کرده اند. نویسنده و کارگردان این اثر پروین مقدم زاده و تهیه کنندگی آن بر عهده جواد حسینی بوده است. این فیلم کوتاه در جشنواره ای از کشور انگلستان رونمایی شده است.

دلارام هاشمی در حال ایفای نقش در تئاتر

او همچنین در تئاتری به نام پشت سرت را نگاه نکن نیز به ایفای نقش پرداخته است که این اثر توانسته است عنوان پر تماشاگرترین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی را بدست آورد. طراح و کارگردان این اثر حامد ادوای و نویسنده آن سمانه پرهیزکاری بوده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: دلگرم

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *