تصاویر مائده هژبری + بررسی دستگیری و واکنش ها!

مائده هژبری کیست ؟ + تصاویر و زندگی نامه

در این مطلب به این سوالات پاسخ می دهیم که مائده هژبری کیست و متولد چه سالی است و علت دستگیری اش چیست و پس از آزادی اش به کدام کشور رفته است؟

مائده هژبری کیست

مجله اینترنتی پارسی گو: مائده هژبری پس از انتشار کلیپ های رقص در پیج شخصی اش در اینستاگرام دستگیر شد و خبر دستگیری اش در صدر اخبار قرار گرفت. در این مطلب به این سوالات پاسخ می دهیم که مائده هژبری کیست و متولد چه سالی است و علت دستگیری اش چیست و پس از آزادی اش به کدام کشور رفته است؟

مائده هژبری کیست؟

مائده هژبری یا ماهی مائده به گفته خودش در برنامه سینمایی کات متولد ۱۳۷۹ است. وی در کودکی پدرش را از دست می دهد و به گفته خودش خاطرات زیادی از پدر ندارد. مائده یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در ایران و بدون حاشیه به زندگی خود مشغول است.

علت دستگیری مائده هژبری چه بود؟

مائده هژبری به جرم انتشار کلیپ های رقص دستگیر می شود. اما علت دستگیری اش چیست؟ مائده دختری است ورزشکار. او در رشته شته پارکور و ژیمناستیک مشغول بوده است. علت دستگیری مائده هژبری انتشار فیلم های رقص و کلیپ های آموزش رقصی است که در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده است. او در اینستاگرام از طریق انتشار همین کلیپ ها صدها هزار دنبال کننده پیدا کرده است.

حتما بخوانید

مائده هژبری کیست و چرا بازداشت شد؟

ماجرای خروج از کشور و زندگی مائده هژبری در ترکیه

مائده هژبری به گفته خودش، به علت حواشی ایجاد شده پس از آزادی مدتی از کشور خارج می شود. در ترکیه و شهرهای مختلف این کشور نزد اقوام خود زندگی می کند و پس از اینکه مدت زمانی از ماجرای هیجانی دستگیری اش می گذرد، به ایران باز می گردد. مائده همچنین درباره حمایت هایی که از او صورت گرفته و نیز کمپین های حمایتی یادآور می شود که این حرکات هیچ کمکی به او نکرده است و تنها مسئله را پیچیده تر کرده است.

عکس های مائده هژبری (از سایت های مختلف)

مائده هژبری عکس اول

مائده هژبری عکس اول

مائده هژبری عکس دوم

مائده هژبری عکس دوم

مائده هژبری عکس سوم

مائده هژبری عکس سوم

مائده هژبری عکس چهارم

مائده هژبری عکس چهارم

واکنش ها به دستگیری مائده هژبری و مستند جنجالی تلوزیون

بعد از دستگیری مائده هژبری به همراه تنی چند از عوامل انتشار کلیپ های رقص در اینستاگرام، مستندی در تلوزیون پخش می شود و با این افراد مصاحبه صورت می گیرد. اشک های مائده هژبری در مستند پخش شده واکنش های مختلفی را بر می انگیزد که تصاویر بعضی از این واکنش ها را مشاهده می فرمایید:

واکنش محمد علی ابطحی به دستگیری مائده هژبری

واکنش محمد علی ابطحی به دستگیری مائده هژبری

واکنش پرستو صالحی به دستگیری مائده هژبری

واکنش پرستو صالحی به دستگیری مائده هژبری

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *