تضمین 100 گل با ظهور مثلث مخوف مسی، سوارز و گریزمان در بارسا!

آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوست: مثلث مخوف بارسا در خط حمله!

آنتوان گریزمان به طور رسمی به بارسلونا پیوست و حالا خط حمله بارسلونا با وجود لیونل مسی، لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان به معنی واقعی کلمه مخوف شده است.

آنتوان گریزمان

مجله اینترنتی پارسی گو: آنتوان گریزمان به طور رسمی به بارسلونا پیوست و حالا خط حمله بارسلونا با وجود لیونل مسی، لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان به معنی واقعی کلمه برای رقبا مخوف شده است!

تضمین ۱۰۰ گل با ظهور مثلث مخوف در بارسا

بارسلونا حالا یک مثلث مخوف دیگر در اختیار دارد؛ مثلی که می تواند یاد و خاطره MSN را دوباره زنده کند.

روز گذشته آنتوان گریزمان رسما به بارسلونا پیوست تا خط حمله آبی اناری ها را ترسناک تر کند. اگر در گذشته بارسا مثلث های REM، MVP و سپس MSN را در اختیار داشت، حالا با حضور مسی، سوارز و گریزمان، شاهد مثلث MSG در این تیم خواهیم بود. مثلث مسی، سوارز و دمبله در دو فصل گذشته جواب نداد و به ندرت می توانست لرزه بر اندام رقبا بیندازد ولی با انتقال گریزمان، حالا می توان با اطمینان گفت که حداقل ۱۰۰ گل برای بارسا در فصل پیش رو تضمین شده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید که کار انتقال نیمار و فروش دمبله و کوتینیو به کجا خواهد کشید؛ با این وجود بعید است که مثلث مسی، سوارز و گریزمان را در ترکیب ثابت بارسلونا شاهد نباشیم.

نگاهی به گذشته نزدیک نشان می دهد که بارسا حالا چه مثلث مخوفی را در اختیار دارد. مسی، سوارز و گریزمان در ۵ فصل گذشته مجموعا ۴۰۰ گل در لالیگا و ۵۵۹ گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده اند.

فصل گذشته مسی، سوارز و گریزمان روی هم ۹۷ گل به ثمر رساندند. دو فصل پیش این آمار ۱۰۵ گل بود و فصل ۱۷-۲۰۱۶ نیز این سه مهاجم در مجموع زننده ۱۱۷ گل بودند.

مسی نیمار و سوارز

مسی نیمار و سوارز

بهترین آمار گلزنی مسی، سوارز و گریزمان به فصل ۱۶-۲۰۱۵ بر می گردد که روی هم زننده ۱۳۲ گل بودند. مسی ۴۱ گل، سوارز ۵۹ گل و گریزمان ۳۲ گل در همه رقابت ها برای بارسا و اتلتیکو به ثمر رساندند.

این مثلث قدرتمند در اروپا و لالیگا تقریبا بی رقیب به نظر می رسد. مثلثی که در لالیگا متوسط گلزنی ۷۷ گل را دارد. جالب است بدانید که فصل گذشته هیچ تیمی به غیر از بارسا نتوانست به مرز گلزنی ۷۷ در لالیگا دست یابد.

رکورد بهترین آمار گلزنی مثلث ها همچنان در اختیار MSN است. مسی، سوارز و نیمار در فصل ۱۶-۲۰۱۵ توانستند ۱۳۱ گل به ثمر برسانند. مسی ۴۱ گل، سوارز ۵۹ گل و نیمار نیز ۳۱ گل به ثمر رسانده بود. این آمار بهتر از آمار همین مثلث در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود(۱۲۲ گل). پیش از ظهور مثلث MSN در بارسا رکورد در اختیار مثلث رونالدو، ایگواین و بنزما در رئال مادرید بود که فصل ۱۲-۲۰۱۱ توانسته بود ۱۱۸ گل به ثمر برساند.

مسی گریزمان و سوارز

مثلث مخوف مسی گریزمان و سوارز

پیش از پیوستن نیمار و سوارز به بارسا، مثلث لیونل مسی، الکسیس سانچس و سسک فابرگاس در فصل ۱۲-۲۰۱۱ زننده ۱۰۰ گل برای بارسلونا بود. ۷۳ گل مسی، ۱۵ گل سانچس و ۱۵ گل هم فابرگاس. فصل ۰۹-۲۰۰۸ نیز مثلث مسی، اتوئو و تیری آنری توانسته بود ۱۰۰ گل بزند. مسی ۳۸ گل، ۳۶ گل اتوئو و ۲۶ گل نیز آنری.

گردآوری و تنظیم: www.parsigoo.com
منبع: مارکا به نقل از ورزش سه

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *