سرکرده داعش با لباس زنانه در عراق دستگیر شد!

بازداشت سرکرده داعش با لباس زنانه + عکس

خبر بازداشت سرکرده داعش با لباس زنانه علی رغم انتشار گسترده در مراجع خبری، واکنش های گسترده ای را نیز درباره حقارت داعش در پی داشته است.

پرچم داعش

مجله اینترنتی پارسی گو: خبر بازداشت سرکرده داعش با لباس زنانه علی رغم انتشار گسترده در مراجع خبری، واکنش های گسترده ای را نیز درباره حقارت داعش در پی داشته است. سخنگوی وزارت کشور عراق از بازداشت مسئول صدور حکم اعدام در تشکیلات تروریستی داعش خبر داد.

سومریه نیوز گزارش داد، «سعد معن»، سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که مسئول صدور احکام اعدام در تشکیلات تروریستی داعش بازداشت شد. وی در ادامه افزود: نیروهای پلیس القیاره در استان نینوی بر اساس اطلاعات دقیق و با همکاری شهروندان عراقی یکی از عناصر داعش را که با لباس زنانه خود را پوشانده و مخفی کرده بود، به دام انداخت.

عکس: سرکرده داعش با لباس زنان در عراق

بازداشت سرکرده داعش با لباس زنانه

بازداشت سرکرده داعش با لباس زنانه

بر اساس بیانیه وزارت کشور عراق این تروریست داعشی در دادگاه به اصطلاح «دادگاه شرعی» داعش فعالیت می‌کرد و «مسئول توبه‌دادن و صدور احکام اعدام در حق شماری از شهروندان و نیروهای امنیتی عراق» در زمان سیطره داعش بر شهر موصل بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق گفت که این تروریست عراقی در یکی از ساختمان‌های متروکه روستایی واقع در جنوب شهر موصل، مرکز استان نینوی (شمال غرب عراق) در دام نیروهای عراقی افتاده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: مهر به نقل از دنیای اقتصاد

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *