جان استون در کیش بازداشت و دیپورت شد!

بازدداشت و دیپورت خواننده زن انگلیسی از فرودگاه کیش + فیلم

پس از ورود جاس استون خواننده زن انگلیسی به همراه گروهش به فرودگاه جزیره کیش، وی پس از بازداشت موقت و قرار گرفتن در لیست سیاه، از ایران دیپورت شده است.

جان استون خواننده زن انگلیسی

مجله اینترنتی پارسی گو: جاس استون از برخورد بسیار گرم و صمیمی ماموران فرودگاه کیش با او و تیمش خبر داده است. پس از ورود جاس استون خواننده زن انگلیسی به همراه گروهش به فرودگاه جزیره کیش، این خواننده پس از بازداشت موقت و قرار گرفتن در لیست سیاه، از ایران دیپورت شده است.

این خواننده ۳۲ ساله بریتانیایی که در قالب یک تور جهانی به همه کشورهای دنیا سفر می‌کند، روز سه‌شنبه به همراه گروهش وارد فرودگاه بین‌المللی کیش شده و پس از یک شب بازداشت موقت، روز چهارشنبه از این فرودگاه دیپورت شده است.

خواننده زن انگلیسی جان استون

خواننده زن انگلیسی جان استون

او در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده خبر از دیپورت شدن و بازداشت موقت خود و گروهش در فرودگاه داده است.

او در این ویدئو توضیح می‌دهد: از قوانین ممنوعیت خوانندگی و برگزاری کنسرت زنان در ایران آگاه بوده و قصدی برای تغییر قوانین کشورهای دیگر را هم ندارد اما مقامات فرودگاه حرف من را باور نکردند… نه می‌خواستم در ایران زندانی بشوم و نه اینکه جان کسی را به خطر بیندازم.

او در عین حال از برخورد بسیار گرم ماموران فرودگاه کیش با خود خبر داده و گفته است ماموران فرودگاه کیش از لحظه اول تا آخر به طور پیوسته به خاطر آنچه ناگزیر به انجامش بودند از او عذرخواهی می‌کردند.

فیلم: بازدداشت و دیپورت خواننده زن انگلیسی از فرودگاه کیش

این خواننده زن بریتانیایی در قالب تور جهانی خود به بیش از ۱۷۰ کشور جهان سفر کرده است. او هفته گذشته در بسیاری از کشورهای عربی منطقه خلیج فارس از جمله در عربستان سعودی کنسرت اجرا کرده است.

او یکشنبه این هفته نیز در شهر طرابلس لیبی در یک پارک عمومی به اجرای کنسرت پرداخته است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: عصرایران

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *