شایعه عجیب تجاوز بدل ایرانی مسی به ۲۳ دختر و توئیت گری لینکر!

خبر دروغ تجاوز رضا پرستش بدل ایرانی مسی به ۲۳ دختر + عکس

خبر تجاوز رضا پرستش به ۲۳ دختر را گری لینکر مطرح کرد و به سرعت در سرتاسر فضای مجازی منتشر شد. به حدی که رضا پرستش به شدت پیگیر مباحث حقوقی آن است.

رضا پرستش و دختران ایرانی

مجله اینترنتی پارسی گو: اخیرا شایعه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه بدل ایرانی مسی یعنی رضا پرستش به ۲۳ دختر تجاوز کرده است. خبر تجاوز رضا پرستش به ۲۳ دختر را گری لینکر مطرح کرد و به سرعت در سرتاسر فضای مجازی منتشر شد. به حدی که رضا پرستش به شدت پیگیر مباحث حقوقی آن است.

طی روزهای اخیر حواشی عجیبی پیرامون بدل ایرانی لیونل مسی به وجود آمده است. این شایعات تا حدی پر و بال گرفت که حتی گری لینکر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و مجری شبکه اسکای اسپورت هم به آن در توئیتر واکنش نشان داد.

شایعه عجیب تجاوز بدل ایرانی مسی به ۲۳ دختر و توئیت گری لینکر!

حالا رضا پرستش در مصاحبه با سایت آنتن به حرف های مجری انگلیسی واکنش نشان داده و گفته: اگر متوجه شوی که این خبر شایعه بوده و واقعیت نداشته باید همان کاری که پیش از این بعد از قهرمانی لستر انجام دادی، دوباره انجام دهی!

لینکر چند سال پیش گفته بود اگر لسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود برنامه خودش را با لباس زیر اجرا خواهد کرد! حالا هم خبر کذب تجاوز رضا پرستش را مطرح کرده است که از اساس کذب محض است.

اسپوتنیک نیز نوشته است که اخیرا شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه بدل ایرانی مسی یعنی رضا پرستش به ۲۳ دختر تجاوز کرده است.

رضا پرستش این شایعات را رد می کند و از مردم درخواست کرده است که این شایعات دروغین را باور نکنند چراکه فقط قصد تخریب وی را دارند.

توئیت گری لینکر درباره تجاوز رضا پرستش به 23 دختر

توئیت گری لینکر درباره تجاوز رضا پرستش به ۲۳ دختر

واکنش رضا پرستش به خبر تجاوزش به ۲۳ دختر

رضا پرستش در گفتگو با اسپوتنیک در خصوص اتهاماتی که به وی وارد شده توضیح می دهد: خبرنگاری که این خبر را درباره من در توئیتر منتشر کرد، آنرا تکذیب کرد و اعلام کرد که یک شایعه است. اما باز برای من جای سوال است که چرا برخی خبرگزاری ها این خبر نادرست را منتشر کرده اند.

این اتهام بزرگی است و به وجه و اعتبار من صدمه زده است. من از نهادهای قانونی و وکلای بین المللی این قضیه را پیگیری می کنم. اگر یک دهم این شایعات درست بود و من فقط به یک نفر تجاوز می کردم باید به تمام مراجع قضایی جواب می داد. پس کاملا مشخص است که این خبر پایه و اساسی ندارد. و هیچ شکایتی در ایران علیه من نیست.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: پایگاه خبری آفتاب

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *