اطلاعیه مهم بازی زولا به خاطر مشکلات اخیر بازی!

اطلاعیه مهم بازی زولا در مورد مشکلات بازی در سرورهای جدید

اخیرا و بعد از جابجایی سرورهای بازی زولا، مشکلات متعددی گریبان پلیرها را گرفته است که توجه شما را به اطلاعیه مهم بازی زولا در مورد این مشکلات جلب می کنیم.

اطلاعیه مهم بازی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: اخیرا و بعد از جابجایی سرورهای بازی زولا، مشکلات متعددی گریبان پلیرهای این بازی جذاب را گرفته است. در همین رابطه توجه شما را به اطلاعیه مهم بازی زولا در مورد مشکلات جلب می کنیم. گفتنی است در اطلاعیه مهم بازی زولا بیان شده است که به خاطر عذرخواهی بابت مشکلات، هدایایی به پلیرها اهدا خواهد شد.

زولا بازی زولا ارور زولا چگونه ارور get xml url failed را رفع کنیم؟

اطلاعیه مهم بازی زولا درباره مشکلات اخیر

پس از جابجایی سرورهای بازی زولا، که مدتی قبل و به علت مشکلات سرورهای قبلی صورت گرفت، در سروهای جدید هم مشکلات ریز و درشتی گریبان پلیرهای زولا را گرفته است. گاهی صفحه سیاه می شود و چند دقیقه طول می کشد تا مشکل حل بشود. عده ای از پلیرها در ورود به بازی مشکل دارند. امتیاز و مواد بعد از اتمام بازی داده نمی شود. بعضی از پلیرها از خارج شدن ناگهانی از بازی ناراحتند و… در همین رابطه بازی زولا در اطلاعیه ای نوشت:

اطلاعیه مهم در مورد مشکلات اخیر بازی زولا
۱. تیم پشتیبانی زولا متوجه مشکلات به وجود آمده هست و کلیه فیدبکهای شما بازیکنان و علاقه مندان بازی زولا را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده است.
۲. تیم فنی بازی زولا به صورت شبانه روزی در حال بررسی و کار روی مشکلات در جهت رفع آنهاست.
۳. برای رفع کامل مشکلات، بازی زولا به سرورهای ارتقا یافته، به روز و قوی تر از گذشته تا آخر هفته جاری انتقال پیدا می کند.
۴. به جهت قدردانی از شما کاربران بازی زولا و عذرخواهی بابت مشکلات به وجود آمده، هدایای ویژه ای در نظر خواهیم گرفت.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم
اگر چنانچه مشکلات خاصی در اتصال به بازی مشاهده می کنید، در بخش کامنت های همین پست (لینک: کلیک کنید) به اطلاع تیم پشتیبانی زولا برسانید.

اطلاعیه مهم بازی زولا در مورد مشکلات بازی در سرورهای جدید

اطلاعیه مهم بازی زولا در مورد مشکلات بازی در سرورهای جدید

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *