ترامپ: من عاشق تماشای فوتبال زنان هستم!

نظر جالب ترامپ درباره فوتبال زنان و کریستیانو رونالدو!

رئیس جمهور آمریکا به مسئله تبعیض درآمدی در ورزش مردان و زنان ورود کرد. نظر جالب ترامپ درباره فوتبال زنان و کریستیانو رونالدو را می خوانید.

ترامپ

مجله اینترنتی پارسی گو: رئیس جمهور آمریکا به مسئله تبعیض درآمدی در ورزش مردان و زنان ورود کرد. نظر جالب ترامپ درباره فوتبال زنان و کریستیانو رونالدو را می خوانید.

کریس رونالدو

ورود رئیس جمهور آمریکا به مسئله تبعیض درآمد: رونالدو دستمزد بالایی دارد اما…

دونالد ترامپ، رئیس جهموری ایالت متحده، در مورد نابرابری دستمزد در فوتبال زنان و مردان صحبت کرد. در روزهای اخیر و در مقطعی که جام جهانی زنان نسبت به گذشته هواداران بسیار بیشتری را به خود جذب کرده است، اعتراضات زیادی در مورد فاصله نجومی دستمزد بازیکنان مرد و زن در دنیای فوتبال مطرح شده است.

امروز تصویری در شبکه های اجتماعی به شدت دست به دست شد که نشان می داد دستمزد ۸۴ میلیون دلاری لیونل مسی در سال، ۲ برابر مجموع دستمزد ۱۶۹۳ فوتبالیست زن در هفت لیگ برتر در تمامی دنیای فوتبال در عرصه بانوان است که این فاصله وحشتناک، باعث اعتراض بسیاری شده است. در ماه مارچ، ۲۸ نفر از اعضای تیم ملی زنان ایالات متحده، یک پرونده تبعیض جنسیتی در فوتبال آمریکا را تسلیم دادگاه کردند و حالا دونالد ترامپ در این رابطه صحبت کرده است.

فوتبال زنان

عاشق تماشای فوتبال زنان هستم

ترامپ گفت: من عاشق تماشای فوتبال زنان هستم و من فکر می کنم بازیکنان این رشته واقعا با استعداد هستند. از نظر من باید در منظر اقتصادی نیز فعالیت بیشتری در مورد فوتبال بانوان انجام شده و منابع مالی بیشتری به این عرصه تزریق شود.

من می دانم می توان با جذب ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو و بازیکنانی مانند او که در دنیای فوتبال مردان هستند، درآمدی فوق العاده کسب کرد و نسبت به پولی که می گیرند، این بازیکنان بزرگ هزاران هزار از مردم را مجذوب تماشای خود می کنند. اگرچه من در این رابطه موضع خاصی ندارم اما باید این مساله بررسی شود.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *