سرهنگ علیفر : یورگن کلوپ؟ جلالی بهتر است!

سرهنگ علیفر معتقد است یورگن کلوب با داشتن فوق ستاره های فراوان نتیجه می گیرد، وگرنه مجید جلالی خودمان از نظر فنی از او بهتر است!

مجید جلالی و یورگن کلوپ

مجله اینترنتی پارسی گو: سرهنگ علیفر را همه با حرف ها و گزارش های جنجالی اش می شناسند. او اینبار درباره یورگن کلوپ و مجید جلالی حرف های جالبی به زبان آورده است. سرهنگ علیفر معتقد است یورگن کلوب با داشتن فوق ستاره های فراوان نتیجه می گیرد، وگرنه مجید جلالی خودمان از نظر فنی از او بهتر است!

عاشق آژاکس دهه هفتاد هستم!

من ۲۵ سال است گزارش می کنم و عاشق آژاکس دهه هفتاد هستم. این تیم هم خوب است و هم نتیجه می گیرد چون مربی خوبی دارد. اما فوتبال هلند به جایی رسیده که در قرعه کشی ها در سید های سه و چهار قرار گرفته و از ترکیه پایین تر است.

یورگن کلوپ قهرمان شده اما مجید جلالی بهتر است

الان یورگن کلوپ قهرمان شده اما من می گویم او یکی از بیست مربی معروف دنیا است. لیورپول اگر یک مساوی از منچسترسیتی می گرفت قهرمان شده بود. مربی کار خودش را می کند اما اتفاق در زمین می افتد. یورگن کلوپ چه چیزی بیشتر از مجید جلالی دارد؟ به نظر من هیچ چیزی بیشتر ندارد و فقط پول بیشتری می گیرد. در دنیا فوتبال سخت نیست اما در ایران فوتبال را خیلی سخت کرده اند. به این حرف هایی که می زنم خوب فکر کنید. من می گویم اگر مجید جلالی جای یورگن کلوپ بود شاید به منچستر یک بر صفر می باخت و در فینال هم تاتنهام را شکست می داد.

الکس فرگوسن بهترین مربی است

من نمی خواهم روی اسمی تمرکز کنم اما یورگن کلوپی که الان می گویند یکی از سه مربی خوب جهان است در دورتموند یا ماینس چکار کرد؟ من تنها مربی را که قبول دارم آلکس فرگوسن است که مدت ها است کار نمی کند(او در پاسخ به اینکه آلکس فرگوسن با چهار دفاع خطی بازی می کرد گفت) وقتی بین ده نجات غریق ناشی هستید یکی که از بقیه بهتر است انتخاب می کنید. به نظر من فوتبال بیست سال است به عقب می رود. فوتبال جام های جهانی ۷۰ و ۷۴ را ببینید؛ جام های جهانی جدید در برابر آن ها مثل بازی های محلات در زمین خاکی است. تیم ملی فوتبال ایران در سال های ۷۸ و ۹۸ را با تیم ملی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ مقایسه کنید. اگر نمره آن تیم ها ۱۵ باشد تیم جدید ما نمره اش ۴ است. در تیم ۹۸ ایران ۱۰ ستاره وجود دارد اما این تیم دو ستاره هم ندارد.

عاشق تیم ملی هستم، اما کی روش هیچ کاری نکرد

سرهنگ علیفر در خصوص تیم ملی هم گفت: دوستان ممکن است از من گلایه کنند اما من عاشق تیم ملی هستم و وقتی تیم می بازد گریه می کنم. این فوتبال ما با ۹۸ و ۷۴ قابل مقایسه نیست. هشت سال آقای کی روش خورد و خوابید و هیچ کاری انجام نداد. دستیارانش تمرین می داند و او فقط ارنج می کرد و پول هنگفتی هم می گرفت در حالی که مربیان ایرانی که می توانستند همان کار را بکنند. البته کی روش مقصر نیست و کسی که او را آورده مقصر است. وقتی دیدند بعد از یک سال کارایی اش بیشتر از مربی ایرانی نیست باید او را رد می کردند. آنهایی که از کاراکتر و ویژگیهای شخصیتی کی روش می گویند شبیه این است که طرفدار بازیگری باشید که فقط خوشگل است و وقتی روی پرده بازی می کند همه خنده شان می گیرد. به نظر من اگر این تیم با تیم ۹۸ بازی کند نتیجه کمدی خواهد شد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *