گم شدن نامه پیر زن بدترین خاطره رئیس جمهور روسیه!

ماجرای خواندنی بدترین خاطره پوتین که اشکش را سرازیر می کند!

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین خاطره ای تلخ دارد که هر بار به یادش می آید، بغض می کند و اشک هایش سرازیر می شود. بدترین خاطره پوتین را بخوانید.

بدترین خاطره پوتین گریه ولادیمیر پوتین

مجله اینترنتی پارسی گو: رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین خاطره ای تلخ دارد که هر بار به یادش می آید، بغض می کند و اشک هایش سرازیر می شود. بدترین خاطره پوتین را بخوانید:

ماجرایی که باعث بغض پوتین در برنامه زنده سرازیر کرد!

رئیس جمهور روسیه در برنامه زنده هنگام به یاد آوردن یک خاطره به سختی جلوی سرازیر شدن اشک‌هاییش را گرفت. ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه در جریان هفدهمین برنامه “خط مستقیم با رئیس جمهور” از اتفاقی صحبت کرد که با یادآوری آن چیزی به سرازیر شدن اشک‌هایش باقی نمانده بود. پوتین باید به این سوال پاسخ می‌داد که چه چیزی در زندگی مایه شرمساری اوست و این پرسش باعث بغض کردنش شد.

بدترین خاطره پوتین از زبان رئیس جمهور روسیه:

سالها پیش طی سفری کاری زنی سالخورده مقابل من زانو زد و ملتمسانه نامه‌ای را به من داد، آن را گرفتم و قول دادم که بررسی‌اش می‌کنم. برگه را به دستیارانم دادم و متاسفانه آنها گمش کردند. من همچنان پس از گذر سالها از گم شدن آن نامه شرمنده‌ام و بعد آن ماجرا تمام تلاشم این است که هر یاداداشتی به دستم می‌رسید را مطالعه و تمامی درخواستها را خودم پیگیری کنم.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *