ماجرای دختری که در خودرو کشف حجاب کرد + واکنش سعید عابدی

سعید عابدی کیست؟ + عکس

سعید عابدی راننده اسنپ است که مسافرش را که دختری بد حجاب بوده است، به علت بد حجابی در خودرو پس از تذکر و امتناع دختر به رعایت حجاب، از خودرو پیاده می کند.

سعید عابدی

مجله اینترنتی پارسی گو: سعید عابدی راننده اسنپ است که مسافرش را که دختری بد حجاب بوده است، به علت بد حجابی و کشف حجاب در خودرو پس از تذکر و امتناع دختر به رعایت حجاب، از خودرو پیاده می کند.

ماجرای دختر بد حجاب و راننده اسنپ

دختر بد حجابی که در خودروی سعید عابدی سوار بوده، در صفحه توئیتر خود اعلام می کند که راننده اسنپ به دلیل بدحجابی او را در وسط اتوبان از ماشین پیاده کرده است. این دختر شماره پلاک و عکس راننده را نیز به اشتراک گذاشته است.

این دختر همچنین عنوان کرده که اسنپ با وی تماس گرفته و بابت رفتار راننده خاطی، سعید عابد، از او عذرخواهی کرده است.

سعید عابدی راننده شخصی است که بازنشسته است و با ۵۴ سال سن، برای کسب درآمد و امرار معاش، در اسنپ مشغول رانندگی است.

خشم کاربران به ماجرای سعید عابدی و اسنپ

خشم کاربران به ماجرای سعید عابدی و اسنپ

واکنش اسنپ به حرکت سعید عابدی

واکنش اسنپ به پیاده کردن مسافر بد حجاب توسط راننده که در فیدیا منتشر شده به این شرح است: سعید عابدی روز گذشته یکی از رانندگان اسنپ، مسافر خود را به دلیل رعایت نکردن حجاب از ماشینش پیاده کرد. راننده از مسافر خود خواسته بود تا حجاب را رعایت کند که با واکنش منفی مواجه شده بود.

پس از چند ساعت مسافر مذکور با انتشار تصاویر و مشخصات راننده در صفحه شخصی خود در توئیتر از مسئولان اسنپ خواست تا این راننده را اخراج کنند. در همین راستا اسنپ در اطلاعیه‌ای به این اتفاقات واکنش نشان داد.

در اطلاعیه اسنپ آمده است: طبق قوانین اسنپ، کاربران متعهد به رعایت قوانین اسلامی، اخلاقی و اجتماعی هستند. همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران و عدم انتشار اطلاعات شخصی هر یک از طرفین از دغدغه‌های مهم اسنپ محسوب می‌شود. در صورت بروز اختلاف بین هر یک از کاربران مسافر و راننده، اسنپ با تمام امکانات خود (از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجی‌گری) نهایت تلاشش را در جهت حفظ رضایت هر دو طرف و رفع اختلافات ایجاد شده به کار می‌گیرد. بر همین اساس، در این مورد نیز صحبت‌های لازم با هر یک از طرفین انجام شده است. از کاربر راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌شان دلجویی به عمل آورده‌ایم و ایشان با رضایت شخصی‌شان در ناوگان اسنپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتری‌مداری اقتضا می‌کرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “سعید عابدی کیست؟ + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *