دراگانوف سلاح تک تیراندازها در دست رهبر انقلاب!

سلاح تک تیراندازی که رهبری در دست گرفتند چه بود؟ + عکس

در خطبه هاى نماز عید فطر دراگانوف در دستان رهبر انقلاب بود. سلاح تک تیراندازی با نام دراگانوف سلاح انفرادی است که بیشتر در عملیاتهای تجسسی کاربرد دارد.

سلاح تک تیراندازی در دست رهبر انقلاب

مجله اینترنتی پارسی گو: در خطبه های نماز جمعه و خطبه نماز عید سعید فطر، ائمه جمعه باید سلاح در دست بگیرند. در خطبه نماز عید سعید فطر، یک تک تیرانداز انفرادی با نام دراگانوف در دست رهبر انقلاب قرار داشت که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. سلاح تک تیراندازی که رهبری در دست داشتند دراگانوف نام دارد.

در خطبه هاى نماز عید فطر دراگانوف در دستان رهبر انقلاب بود. سلاح تک تیراندازی با نام دراگانوف سلاح انفرادی است که بیشتر در عملیاتهای تجسسی کاربرد دارد.

دراگانوف

دراگانوف سلاح تک تیراندازها در دست رهبر انقلاب

تصویر سلاحى که در خطبه هاى نماز عید فطر در دستان رهبر انقلاب بود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. سلاح تک تیراندازی با نام دراگانوف سلاح انفرادی است که بیشتر در عملیاتهای تجسسی کاربرد داشته و برای از کارانداختن نفرات شاخص دشمن، در حین عملیات کمین از فاصله دور به کار میرود.این سلاح از وزن کم و دقت فوقالعاده ای برخوردار است و با ظاهری زیبا، عملکردی مطمئن و بیخطر دارد.

دراگانوف در دست رهبر انقلاب

دراگانوف در دست رهبر انقلاب

تصویر سلاحى که در خطبه هاى نماز عید فطر در دستان رهبر انقلاب بود مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

سلاح تک تیرانداز دراگانوف سلاح انفرادی است که بیشتر در عملیات‌های تجسسی کاربرد داشته و برای از کارانداختن نفرات شاخص دشمن، در حین عملیات کمین از فاصله دور به کار میرود.

این سلاح از وزن کم و دقت فوقالعاده‌ای برخوردار است و با ظاهری زیبا، عملکردی مطمئن و بی خطر دارد.

سلاح تک تیراندازی دراگانوف با آنکه بیشتر به سلاح تک تیرانداز معروف است و در بین کشور‌های عربی و ایران قدیم با نام قنّاصه بر گرفته از کلمه عربی قنّاص به معنی تک تیرانداز شناخته می‌شود، ولی در اصل به منظور پشتیبانی سربازان در جبهه ساخته شده‌است، زیرا سلاح کلاشنیکف دقت تیر بعد از ۱۵۰ متر را ندارد و پس از ۴۰۰ متر بی تأثیر است.

تک تیرانداز دراگانوف

تک تیرانداز دراگانوف

امروزه ایران خود اقدام به بهینه‌سازی و تولید این سلاح نموده است. از اقدامات ایران در بهینه‌سازی این سلاح می‌توان به کاهش وزن سلاح با استفاده از الیاژ‌های نوین در ساخت بدنه و قطعات داخلی و کاهش لگد سلاح اشاره نمود.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: انتخاب به نقل از تابناک

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *