آئین‌نامه سازمان لیگ اجرا نمی شود: تصمیم نهایی برای حضور هواداران پرسپولیس و سپاهان گرفته شد

تصمیم نهایی حضور هواداران پرسپولیس و سپاهان : ۳۰ به ۷۰!

تصمیم نهایی برای حضور هواداران پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان گرفته شد و بر این اساس ۳۰ درصد هواداران پرسپولیس و ۷۰ درصد هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

سپاهان پرسپولیس

مجله اینترنتی پارسی گو: بالاخره بعد از کلی جار و جنجال و بیانیه و مصاحبه تکلیف هواداران پرسپولیس و سپاهان مشخص شد. تصمیم نهایی برای حضور هواداران پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان گرفته شد و بر این اساس ۳۰ درصد هواداران پرسپولیس و ۷۰ درصد هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

آخرین خبر از جلسه شورای تامین استاد اصفهان برای بررسی مسائل مربوط به بازی نیمه نهایی جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان در اصفهان بیانگر آن است که ۳۰ درصد از ورزشگاه را هواداران پرسپولیس و ۷۰ درصد را هواداران سپاهان در اختیار خواهند داشت.

تصمیم نهایی برای حضور هواداران پرسپولیس و سپاهان گرفته شد

۳۰ درصد از ظرفیت صندلی های ورزشگاه نقش جهان اصفهان به هواداران پرسپولیس رسید. جلسه شورای تامین استان اصفهان برای بررسی مسائل مربوط به بازی امروز پرسپولیس و سپاهان برگزار شد.

در این نشست که مسئولان سازمان لیگ و مدیران عامل دو باشگاه نیز حضور داشتند تصمیم بر استفاده هواداران پرسپولیس از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه گرفته شد. بنابراین ۷۰ درصد از صندلی‌های هواداری این استادیوم در اختیار طرفداران تیم میزبان قرار می‌گیرد.

تصمیم نهایی درباره میزان حضور هواداران دو تیم در حالی گرفته شد که طبق مصوبه سازمان لیگ، هواداران دو تیم در بازی‌های جام حذفی بایستی به طور کاملاً مساوی در ورزشگاه حضور داشته باشند.

هواداران سپاهان پرسپولیس در جام حذفی هفتاد به سی

هواداران سپاهان پرسپولیس در جام حذفی هفتاد به سی

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ امروز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان می‌رود.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: مهر

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *