محمد علی نجفی با گذاشتن یادداشتی گریخته است!

ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه ماموران و تیم جنایی وارد خانه دختر نجفی شدند و دریافتند نجفی قبل از حضور آن‌ها با برجای گذاشتن یادداشتی گریخته است.

سلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومشسلفی جنجالی محمد علی نجفی با میترا استاد همسر دومش

مجله اینترنتی مشکوک: نتیجه تحقیقات پلیس نشان می دهد محمد علی نجفی مظنون قتل میترا استاد همسر دومش است. ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه ماموران و تیم جنایی وارد خانه دختر نجفی شدند و دریافتند نجفی قبل از حضور آن‌ها با برجای گذاشتن یادداشتی گریخته است.

پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران

سایت الف نوشت؛ با جمع بندی اطلاعات و سرنخ‌هایی که در ارتباط با قتل میترا استاد (همسر نجفی شهردار سابق تهران) به دست آمده تا یک ساعت آینده عامل جنایت دستگیر می‌شود. یک مقام آگاه در این ارتباط به خبر نگار ما گفت پس از جمع بندی اطلاعات و سرنخ‌هایی که از محل جنایت و فیلم اطراف محل جنایت به دست آمد رد پای قاتل در این جنایت هولناک به دست آمد و قاضی شهریاری دستور دستگیری اولین متهم این حادثه را صادر کرد.

یک منبع آگاه نیز اعلام کرد: قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است. به گفته وی، جسد میترا استاد ظهر امروز و توسط پسر ۱۳ساله او پیدا شد. پسر وی پس از آنکه از مدرسه به خانه برگشت؛ با جسد مادرش روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود.

قاتل میترا استاد محمد علی نجفی است؟

قاتل میترا استاد محمد علی نجفی است؟

آخرین جزئیات از نحوه قتل میترا استاد

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از آن است که همسر دوم محمدعلی نجفی با اصابت ۵ گلوله (یک تیر به قلب، یک‌ تیر به دست چپ و سه تیر هم به بقیه اعضای بدن) به قتل رسیده است.

انتقال جسد به پزشکی قانونی

دقایقی پیش با دستور قاضی ویژه قتل تهران جسد میترا استاد برای تعیین جزییات علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

توضیحات رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره قتل میترا استاد

سرهنگ بابک‌ نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه پسر آقای نجفی به همراه دختر وی و راننده‌ای که همراه آن‌ها بوده به منزل مادرشان آمده و با جسد متوفی در حمام مواجه شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت افزود: پس از این موضوع به مراتب را به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اعلام کردند.

نمک شناس در واکنش به اینکه آیا نجفی مظنون اصلی پرونده است یا خیر؟ گفت: تحقیقات از وی به عنوان همسر متوفی در حال انجام است.

وی در واکنش به اینکه آیا نجفی دستگیر و یا متواری شده است؟ گفت: این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

محمد علی نجفی با گذاشتن یادداشتی متواری شد

محمد علی نجفی با گذاشتن یادداشتی متواری شد

پای شهردار اسبق تهران به پرونده قتل باز شد: آیا نجفی قاتل است؟

نجفی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. همچنین خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت: شواهد نشان می‌دهد محمد علی نجفی مظنون اصلی قتل همسرش است.

تحقیقات بیشتر و پیگیری برای بازداشت وی در دست انجام است.

رکنا نیز مدعی شد: ساعت ۴ عصر بعد از اینکه تیم جنایی در صحنه قتل همسر دوم نجفی در برج آرمیتای سعادت آباد به این نتیجه رسیدند که نجفی مظنون اصلی است.

دربررسی‌های جنایی مشخص شد که نجفی در خانه دخترش واقع در ولنجک است و همین کافی بود تا دادستان جنایی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل و ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی از محل قتل به سمت ولنجک حرکت کردند تا او را دستگیر کنند.

ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه ماموران و تیم جنایی وارد خانه دختر نجفی شدند و دریافتند نجفی قبل از حضور آن‌ها با برجای گذاشتن یادداشتی گریخته است.

خودکشی محمد علی نجفی وزیر اسبق و شهردار سابق تائید نشد

بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نجفی پس از قتل همسرش خودکشی کرده است، گفت: این موضوع را تائید نمی‌کنیم.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *