تصاویر نگار معظم به همراه همسرش مهران بیغرض!

نگار معظم کیست ؟ + عکس

نگار معظم که به واسطه آوازخوانی و انتشار کلیپ هایش در فضای مجازی به شهرت رسیده است، اهل شیراز است و اکثر آهنگ هایش را به همراه همسرش اجرا می کند.

نگار معظم کیست

مجله اینترنتی پارسی گو: نگار معظم کیست و چرا دستگیر شد؟ نگار معظم که به واسطه آوازخوانی و انتشار کلیپ هایش در فضای مجازی به شهرت رسیده است، اهل شیراز است و اکثر آهنگ هایش را به همراه همسرش اجرا می کند.

نگار معظم و مهران بیغرض

نگار معظم و مهران بیغرض

آواز خوانی نگار معظم

نگار معظم با صدای خوبش، چندین کلیپ در فضای مجازی منتشر کرده است. این کلیپ ها یا در منزل، یا در استودیو و یا در طبیعت اجرا شده اند. در اکثر قریب به اتفاق این کلیپ ها، مهران بیغرض، همسر نگار معظم نیز حضور دارد.

نگار معظم و همسرش

نگار معظم و همسرش

مهران بیغرض کیست؟

مهران بیغرض که به واسطه انتشار کلیپ های نوازندگی اش در فضای مجازی به شهرت رسیده است، همسر نگار معظم خواننده زن شیرازی است. کلیپ های زیادی از این زوج هنرمند در فضای مجازی منتشر شده است. نگار معظم کیست و چرا دستگیر شد؟

خواننده زن روستای ابیانه

خواننده زن روستای ابیانه

دستگیری نگار معظم

اخیرا نگار معظم به واسطه آوازخوانی در روستای ابیانه که در جمع مردم انجام شده و با رقص همراه بوده، دستگیر شده است. اگرچه نباید فراموش کرد زوج هنرمند شیرازی به واسطه انتشار کلیپ هایشان در فضای مجازی، و صدای خوب نگار معظم به شهرت رسیده اند، اما باید به قوانین کشور احترام گذاشت. نگار معظم می توانست سالها برای خانم ها در اقصی نقاط کشور کنسرت برگزار کند. مهران بیغرض هم می توانست سالها برای گروه های مختلف بخواند و بنوازد. اما همینکه مرز قانون می شکند، باید پشت پرده ماجرا را بررسی کرد. امکان دارد به واسطه همین دستگیری، اندکی بعد این زوج را در خارج کشور ببینیم که مشغول کنسرت و آواز و اجرا هستند.

نگار معظمی در حالی نواختن موسیقی

نگار معظمی در حالی نواختن موسیقی

نباید فراوش کرد که احترام به قوانین کشور، با محدودیت تفاوت دارد. اگرچه امروز خوانندگی زنان در کشور به صورت علنی جرم تلقی می شود، اما همزمان امکان برگزاری کلاس های آموزشی و کنسرت برای خوانندگان زن کشورمان وجود دارد. بنابراین احترام به قوانین باید در هر شرایطی رعایت شود و هرگاه خیلی زود قانون شکنی می شود، باید پس پرده علتش را جستجو کرد که ممکن است سهولت خروج از کشور در این مورد ویژه صدق کند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو (تصاویر این مطلب از ویدئوهای منتشر شده این زوج هنرمند در فضای مجازی استخراج شده است.)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “نگار معظم کیست ؟ + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *