کلیپ تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج + فیلم و جزئیات

در کلیپ تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج افرادی که سلاح به همراه دارند، سربازان گمنام اطلاعات هستند که موفق به کشف مقادیر زیادی مواد مخدر شده اند.

تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج

مجله اینترنتی پارسی گو: ظرف یکی دو روز گذشته، در شبکه های اجتماعی کلیپ تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج منتشر شده است. این کلیپ سر و صدای زیادی به پا کرد و جنجال ساز شد. اما واقعیت ماجرا چیست؟ به گفته مسئولان، افرادی که سلاح به همراه دارند، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات هستند که موفق به کشف مقادیر زیادی مواد مخدر شده و در حال جابجایی آن هستند.

در این مطلب قصد داریم به بررسی ماجرای جنجالی انتشار کلیپ تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج بپردازیم:

فیلم تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج را اینجا ببینید

بنا به اعلام فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کهنوج، عامل انتشار کلیپ غیر واقع در شهرستان کهنوج بازداشت شد. این فیلم مربوط به درگیری مسلحانه ماموران (ضابط قضایی) با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر بوده است.

عامل انتشار کلیپ رد و بدل کردن ۲۲۰ کیلو مواد بازداشت شد

وحدت عیدی فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان کهنوج شامگاه جمعه ضمن تکذیب انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر انتقال راحت مواد مخدر در سطح شهر کهنوج، افزود: پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی بلافاصله عامل تصویر برداری که اقدام به صدا گذاری و بیان مطالبی خلاف واقع مبنی بر آزاد بودن حضور اشرار مسلح در سطح شهر و تلاش در جهت عادی جلوه نشان دادن این امر نموده بود، توسط پلیس فتا شهرستان کهنوج، شناسایی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم پس از بازجویی های نخستین به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب از طریق سامانه های رایانه ای تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در حال حاضر با قرار مناسب روانه زندان شده است. فرماندار کهنوج گفت: طی هماهنگی ماموران با مقام قضایی در زمینه ضربه به یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر، دستورات لازم در این رابطه صادر و بلافاصله اقدامات اطلاعاتی در راستای ضربه به این باند در دستور کار قرار گرفت.

تعقیب گریز مسلحانه بین نیروهای اطلاعات و قاچاقچیان در کهنوج

وی افزود: پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه و با شلیک تیر از سوی ماموران، خودروی (پراید سفید) حامل ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، متوقف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز بازداشت شد. عیدی اظهار داشت: پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات و در هنگامی که ماموران در حال جابجایی مواد مکشوفه از خودروی قاچاقچیان به خودروی سازمانی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج بودند، متاسفانه فرد ذکر شده، اقدام به فیلم برداری به صورت مخفیانه از این عملیات کرده و در سطح گسترده ای در فضای مجازی منتشر می کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و الزامات مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران اقدام به استفاده از البسه بومی منطقه یعنی لباس بلوچی نموده بودند که متاسفانه برخی با مشاهده این فیلم به اشتباه این افراد را قاچاقچی مسلح مواد مخدر پنداشته بودند.

روایت دیگری از کذب بودن کلیپ تبادل  راحت مواد مخدر در کهنوج

محتوای کلیپ منتشر شده با موضوع «تبادل راحت مواد مخدر» تکذیب شد/ دستگیری متهم در کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج ضمن تکذیب انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر انتقال راحت مواد مخدر در سطح شهر کهنوج گفت: این فیلم مربوط به درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر بوده است.

مجید سیمی اظهار داشت: در مورخه ۲۴ اردیبهشت سال جاری طی هماهنگی ماموران با مقام قضائی مبنی بر لزوم ضربه به یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر، دستورات قضائی لازم در این رابطه صادر شد.

وی ادامه داد: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی در راستای ضربه به این باند مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت و پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه و با شلیک تیر از سوی ماموران، خودروی (پراید سفید) حامل ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک متوقف و در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر بازداشت شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: پس از این عملیات و در هنگامی که ماموران در حال جابجایی مواد مکشوفه از خودروی متهم و انتقال این محموله به سوی خودروی سازمانی برای ارسال به انبار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج بودند، متاسفانه فردی اقدام به فیلم‌برداری به صورت مخفیانه از این عملیات کرده و در سطح گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر می‌کند.

سیمی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص منطقه و الزامات کار و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران اقدام به استفاده از البسه بومی منطقه یعنی لباس بلوچی کرده بودند که متاسفانه برخی با مشاهده این فیلم به اشتباه این افراد را قاچاقچی مسلح مواد مخدر تصور کرده بودند.

دادستان کهنوج گفت: پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی، بلافاصله عامل تصویربرداری که اقدام به صداگذاری و بیان مطالبی خلاف واقع مبنی بر آزاد بودن اشرار مسلح در سطح شهر و تلاش در جهت عادی جلوه نشان دادن این امر کرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان کهنوج دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم پس از بازجویی‌های اولیه به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب از طریق سامانه‌های رایانه‌ای، تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و در حال حاضر با قرار مناسب روانه زندان شده است.

سیمی با اشاره به اینکه انتشار چنین مطالب کذبی هیچ تاثیری بر اراده و عملکرد مسئولان قضائی، امنیتی و انتظامی شهرستان کهنوج در امر مبارزه با این پدیده شوم نخواهد گذاشت، افزود: کما فی‌السابق مبارزه با مواد مخدر ادامه خواهد یافت و هر روز عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ‌تر خواهیم کرد.

سوء استفاده ضد انقلاب از ماجرای خبر تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج

پس از انتشار کلیپ تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج کرمان، سایت های ضد انقلاب نیز تلاش کردند از این آب گل آلود شده ماهی بگیرند. این در حالی است که تلاش قابل تحسین نیروهای مبارزه با مواد مخدر ایران، نیروی انتظامی، اطلاعات و… بدون کوچکترین وقفه و اخلالی در راه حفظ امنیت کشور و مبارزه با مواد مخدر ادامه دارد.

نمونه ای از این سوء استفاده را در سایت رادیو فردا مشاهده می فرمایید:

سوء استفاده ضد انقلاب و سایت رادیو فردا از خبر تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج

سوء استفاده ضد انقلاب و سایت رادیو فردا از خبر تبادل راحت مواد مخدر در کهنوج

مرکز شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. باشگاه خبرنگاران جوان ۲. فارس ۳. رکنا ۴. رادیو فردا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *