بهنام صفوی به دلیل عارضه مغزی درگذشت!

بهنام صفوی خواننده پاپ و جوان کشورمان درگذشت!

بهنام صفوی در سال ۱۳۹۲ دچار تومور مغزی شده و در حال درمان بود، اما متاسفانه درحالیکه در یکی از بیمارستان های اصفهان بستری بود ساعتی قبل درگذشت.

بهنام صفوی

مجله اینترنتی پارسی گو: بهنام صفوی خواننده پاپ ساعتی قبل در ۳۶ سالگی درگذشت. فواد بابائیان مدیر برنامه بهنام صفوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درگذشت او را تایید کرد.

بهنام صفوی در سال ۱۳۹۲ دچار تومور مغزی شده بود که پس از عمل جراحی حال او بهتر شده بود. اما در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری اش تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که در نهایت صبح امروز در سن۳۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است بهنام صفوی در یکی از بیمارستان های اصفهان بستری بود.

زندگی نامه بهنام صفوی

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز-فوت ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان) ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران بود و در تهران زندگی می کرد. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌آید و برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیت‌های او بود. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد است. بهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران بود که طرفداران زیادی داشت. نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از: پسر مودب موسیقی ایران،سلطان آرامش و…

بهنام صفوی بیمارستان

بهنام صفوی در بیمارستان

بیماری و درگذشت بهنام صفوی

وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد.حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و ایندفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت. بهنام صفوی که در یکی از بیمارستان های اصفهان بستری بود ساعاتی قبل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. باشگاه خبرنگاران جوان ۲. ویکی پدیا

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *