رکورد داشتن بیشترین تعداد انگشت: مردی با 28 انگشت در دست و پا!

مردی با ۲۸ انگشت + تصاویر

مرد ۴۶ ساله هندی به دلیل داشتن ۲۸ انگشت نام خود را در کتاب گینس به ثبت رساند و تصاویر وی با عنوان مردی با ۲۸ انگشت در فضای مجازی به شدت دیده شده است.

مردی با 28 انگشت 2

مجله اینترنتی پارسی گو: مرد ۴۶ ساله هندی به دلیل داشتن بیشترین تعداد انگشت در دست و پا نام خود را در کتاب گینس به ثبت رساند. همچنین تصاویر وی با عنوان مردی با ۲۸ انگشت در فضای مجازی به شدت دیده شده است.

به تازگی تصاویر تازه‌ای از مرد ۴۶ ساله هندی که به دلیل داشتن تعداد انگشتان زیاد رکودار است، منتشر شده است. دوندرا سوتار در هند به دنیا آمده و دارای ۲۸ انگشت است که در هر دست و پای او ۷ انگشت دیده می‌شود. معمولاً اینگونه موارد در دوران ۶ یا هفتم از ماه برداری رخ می‌دهد و به پنج انگشت دست، انگشتان دیگری اضافه می‌گردد.

مردی با 28 انگشت 1

مردی با ۲۸ انگشت

مردی با 28 انگشت

مردی با ۲۸ انگشت

این مرد تا این سن با تعداد انگشتان خود کنار آمده است. شغل او نجاری است و در حین کار باید مراقب باشد تا به انگشتانش آسیب نزند. مشکل اساسی او در کفش است و معمولاً سایز کفشی که به پای او بخورد را پیدا نمی‌کند. آمار نشان می‌دهد که اسکن اولتراسوند از هر ۱۰۰۰ مادر باردار روی یک نفر اثر می‌گذارد و جنین دچار این مشکل می‌نماید.

با وجود اینکه نام او در کتاب گینس ثبت شده است، اما هیچ کس اقدامی برای جراحی انگشتان او انجام نداده است چراکه او هزینه جراحی را ندارد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان. (مردی با انگشتان زیاد)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *