مصاحبه جنجالی خداداد عزیزی درباره 90 و فردوسی پور و واکنش پرویز پرستویی!

ماجرای انتقاد پرستویی از خداداد عزیزی به خاطر عادل و ۹۰!

پرستویی در پی اظهارات خداداد عزیزی درباره برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور گفت: مطمئنا اگر خداداد خودش در چنین شرایطی قرار می گرفت نمی توانست تحمل کند.

خداداد عزیزی پرویز پرستویی

مجله اینترنتی پارسی گو: این روزها ماجرای مصاحبه خداداد عزیزی درباره نود و عادل فردوسی پور، واکنش های موافق و مخالف زیادی ایجاد کرده است. پرویز پرستویی به انتقاد از خداداد عزیزی برخاسته و خداداد نیز در پاسخ به پرویز پرستویی، مصاحبه منتشر شده را ناقص عنوان کرده است.

آغاز ماجرای خداداد عزیزی و پرویز پرستویی

همه چیز از این خبر آغاز شد: خداداد پشت شبکه ۳ درآمد! خداداد: فردوسی‌پور نباشد هم اتفاقی نمی‌افتد! صحبت‌های خداداد عزیزی درباره حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود و تعطیلی که در برنامه ای ویدئویی پخش شد شروع ماجرا بود. اگرچه خداداد معتقد است حرف های تقطیع شده و کامل منتشر نشده است.

حتما بخوانید

گریه کردن فردوسی پور در شبی که ۹۰ پخش نشد + عکس

پرستویی: چون خداداد عزیزی را دوست دارم این حرفها را زدم

بازیگر مطرح سینما در پاسخ به اظهارات خداداد عزیزی اعتقاد دارد در شان او نیست که با چنین ادبیاتی صحبت کند.

در پی حاشیه های زیادی که بعد از تعطیلی برنامه نود ایجاد شد به علت فراگیر بودن این برنامه و همچنین ارتباط همیشه خوبی که فردوسی پور در تمام این سال ها با اهالی سینما داشته است باعث شده پای بازیگران مطرحی مثل پرویز پرستویی هم به این موضوع کشیده شود . او در ارتباط با صحبت های خداداد عزیزی که وی را متهم به بی خبری از پشت پرده های فوتبال کرده است در پاسخ به خبرنگار سایت “ورزش سه” گفت: «در وهله اول باید بگویم که من هیچ مصاحبه ای انجام ندادم، بلکه وقتی مصاحبه ایشان را در یکی از شبکه های اجتماعی دیدم خیلی با احترام و خدای ناکرده نه آنطور که بخواهم جسارتی به ایشان کرده باشم به ذکر یک کامنت بسنده کردم و در درجه دوم باید تاکید کنم مصاحبه ای در کار نبوده است.»

وی درهمین ارتباط ادامه داد: «به دلیل اینکه به خداداد علاقه ویژه ای دارم و می دانم تا چه حد اظهاراتش می تواند در جامعه تاثیر گذار باشد از او می خواهم که حیف است که با چنین ادبیاتی صحبت کند. چرا که او در پاسخ به واکنش آقای فنایی که حاضر نشده است به برنامه فوتبال برتر برود، به خبرنگار می گوید «فنایی چه کسی است؟» در صورتی که او بهتر از من آقای فنایی را می شناسد و در ادامه با لحن نسبتا بدی می گوید «این همه کارشناس پشت در صدا و سیما خوابیده اند» که به هیچ وجه در شان او چنین ادبیاتی نیست و این حرف او تا حدی بی احترامی به همه کارشناسان است . در حالی که او می توانست بگوید دلشان نمی خواهد و نمی آیند. اما صرفا به این واسطه که شما در یک برنامه در این شبکه حضور دارید نباید باعث شود به این شکل صحبت کنید وگرنه خداداد راست می گوید اصلا به من چه ارتباطی دارد که در خصوص مسائل ورزشی صحبت کنم.»

پرستویی در پی اظهارات خداداد عزیزی که این فضا را تشبیه کرده است به بازیکن و یک باشگاه، خاطر نشان کرد: «مطمئنا اگر خداداد خودش در چنین شرایطی قرار می گرفت قطعا نمی توانست تحمل کند.»

خداداد عزیزی در تلوزیون

پاسخ خداداد عزیزی به پرویز پرستویی: زود قضاوت کردید

خداداد عزیزی به پست اینستاگرامی پرویزپرستویی (که از گفت وگوی روز گذشته این ستاره سابق تیم ملی برآشفته بود)، پاسخ داد. روز گذشته در حاشیه تورنمنت خیرخواهانه ای که در تهران برگزار شد مصاحبه ای کواه از خداداد منتشر شده بود که او در آن درباره ماجراهای بین شبکه سه وعادل فردوسی پور حرفهایی برخلاف پسند فعلی اکثر مخاطبان فوتبال زد که با واکنش های تند مواجه شد اما خداداد می گوید حرفهایش از یک گفت و وی ۸ دقیقه ای دستچین شده و این برخورد متناسب با نظر واقعی او درباره نود و شخص فردوسی پور نیست.

گفت و گو با ستاره سابق تیم ملی ایران از حضورش در برنامه ستاره ساز آغاز می شود.برنامه ای که او را تبدیل به چهره ای تلویزیونی کرده و حالا همین شائبه وجود دارد که خداداد به واسطه قراردادش با ستاره ساز به مدیران صداوسیما بابت رفتار اخیر با عادل حق داده است .

او می گوید:

واقعا برنامه فشرده و سنگینی است. شاید برنامه تلویزیونی باشد، اما هدف من در همین برنامه هم حمایت از فوتبال است. حمایت از فوتبالی که اگر استعداد خارق العاده‌ای وجود دارد، می‌خواهم به جامعه معرفی کنم. امیدوارم بتوانم از طریق همین برنامه خدمتی به جامعه فوتبال داشته باشم.

حتما بخوانید

اشتباهات عجیب محسن فروزان در بازی مقابل سپید رود رشت!

خداداد عزیزی در توضیح مصاحبه اش می گوید:

به خاطر همین برنامه ستاره ساز ۸ دقیقه با من مصاحبه کردند و برخلاف اصول حرفه‌ای فقط یک دقیقه آن را منتشر کردند و همان یک دقیقه را عاملی دانستند که من علیه یا در حمایت از کسی برخواستم.من در این مصاحبه ابتدا مقدمه لازم در مورد فردوسی‌پور را بیان کردم و به صراحت گفتم که او توانمند، حرفه‌ای و سالم است. ارتباط من با او را هم خیلی‌ها می‌دانند اما در همین مصاحبه وضعیت فعلی عادل را با خودم مقایسه کردم گفتم که در یک باشگاهی می‌روم و به عنوان سرمربی قرارداد می‌بندم شاید یک مدیرعاملی به باشگاه بیاید و علاقه‌ای به من نداشته باشد و توانایی‌هایم را باور نکند خیلی شفاف قطع همکاری می‌کند. فردوسی‌پور هم همین شرایط را دارد. اما از این ناراحتم که برخی افراد اطلاعاتی از پشت‌پرده و شکل ارتباط من و عادل نداشته باشند و پست می‌گذارند و مصاحبه را در چند سطر تحلیل می‌کنند.

از خداداد عزیزی می پرسیم که آیا منظورش از این افراد پرویز پرستویی است؟ و او چنین جواب می دهد:

بله پرستویی از بزرگان سینما و جامعه هنری ما بوده و هست و احترام خاصی برای وی قائلم اما دوست دارم بگویم آقای پرستویی مگر شما چقدر از مسائل پشت‌پرده فوتبال مطلع هستید؟من این انتقاد را می‌توانم به شما داشته باشم که از روحیات من دورادور باخبرید. نه تملق‌گویی بی‌جا در شأن من است، نه روحیه کینه‌توزی بی‌دلیل علیه کسی دارم. ای کاش سؤالی از بنده می‌کردید،‌‌ ای کاش می‌دانستید این مصاحبه چطور منتشر شده است. بهتر است بدانید مقدمه مصاحبه من حذف شده و نتیجه‌گیری هم طبق میل سایت مربوطه انتشار یافته است. طبق صحبتی که داشتیم قرار شده مصاحبه اصلاح شود. پس ای کاش مرا آنقدر زود قضاوت نمی‌کردید.

حتما بخوانید

محسن فروزان به خاطر بازی بد از تراکتور کنار گذاشته شد!

خداداد عزیزی در ادامه با اشاره به جملات حذف شده اش می گوید:

تأکید می‌کنم گفته‌ام: «مدیر جدید شاید علاقه‌ به همکاری با فردوسی‌پور نداشته باشد در فوتبال هم همین اتفاق رخ می‌دهد حالا چون شما با صداوسیما ایران همکاری ندارید چنین پستی را علیه من منتشر می‌کنید. خداداد عزیزی مثل دوران فوتبالی اش علاقه‌ای به باند و باندبازی ندارد و اگر کسی دوست دارد در مورد فوتبال نظر کارشناسی بدهد بهتر است مسائل را دقیق‌تر و عمیق‌تر مطالعه کند.

همه می‌دانند من فوتبالم را از ابومسلم شروع کردم و جانم را برای این تیم داده‌ام اما آقای پرستویی عزیز وقتی پس از چند سال به این تیم بازگشتم علیه من فحاشی کردند. من هرگز وارد باندی نشدم و حرفهایم را هم با صراحت می زنم.کاش آقای پرستویی با مطالعه درباره من حرف بزنند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *