تحلیل دو اشتباه عجیب محسن فروزان در بازی با سپید رود رشت!

اشتباهات عجیب محسن فروزان در بازی مقابل سپید رود رشت!

دو تیم تراکتورسازی و سپید رود رشت در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند، اما سرنوشت این بازی را اشتباهات عجیب محسن فروزان سنگربان تراکتورسازی رقم زد!

اشتباه دوم محسن فروزان در بازی با سپید رود رشتاشتباه دوم محسن فروزان در بازی با سپید رود رشت

مجله اینترنتی پارسی گو: دو تیم تراکتورسازی و سپید رود رشت در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند. اما سرنوشت این بازی را اشتباهات عجیب محسن فروزان سنگربان تراکتورسازی رقم زد!

چرا محسن فروزان در بازی با سپید رود اشتباه کرد؟

اشتباه محسن فروزان در بازی با سپید رود قابل دفاع نیست. اما نباید فراموش کنیم که بزرگترین بازیکنان فوتبال در جهان نیز روزهای بد و پر اشتباه داشته اند. بنابراین نباید به خاطر اشتباهات سهوی یک فوتبالیست، همه زحمات و تلاش های وی را نادیده گرفت.

اشتباه محسن فروزان روی گل اول

پاس رو به عقب مدافع تراکتور سازی با اشتباه محسن فروزان همراه می شود و مهرداد بایرامی برای سپید رود رشت گل می زند. اما روی تصویر آهسته گل، کاملا مشخص است که محسن فروزان، به علت نامناسب بودن کیفیت زمین دچار اشتباه می شود و دقیقا در چند سانتیمتری او توپ به زمین خورده و با توجه به کیفیت نامناسب چمن دچار انحراف می شود:

اشتباه اول محسن فروزان در بازی با سپید رود رشت

اشتباه اول محسن فروزان در بازی با سپید رود رشت

اشتباه محسن فروزان روی گل سوم

روی گل سوم تیم سپید رود رشت نیز محسن فروزان دچار اشتباه می شود. اما دقیقا صحنه مشابه گل اول است و در واقع زمین نامناسب و کیفیت بد چمن، محاسبات وی را دچار اشکال می کند. این گل نیز دقیقا مشابه گل اول است و توپ قبل از رسیدن به فروزان، به زمین برخورد می کند و با توجه به کیفیت چمن، تغییر مسیر می دهد:

اشتباه دوم محسن فروزان در بازی با سپید رود رشتاشتباه دوم محسن فروزان در بازی با سپید رود رشت

اشتباه دوم محسن فروزان در بازی با سپید رود رشت

اگرچه این اشتباهات تیم تراکتورسازی را به نوعی در کورس قهرمانی دچار مشکل کرد، و نیز نباید از دروازه بانی حرفه ای توقع چنین اشتباهاتی داشت، اما باید در نظر گرفت که نباید به خاطر یک روز بد، همه کلین شیت های محسن فروزان و تلاش های او در تراکتورسازی و فوتبال ایران را نادیده گرفت.

تهیه و تنظیم: پارسی گو.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *