ماجرای سلفی مریم معصومی با یک زن برهنه چیست؟

سلفی جنجالی مریم معصومی با یک زن برهنه! + تصاویر

چند روز پیش مریم معصومی یک سلفی از خودش منتشر کرد که حاشیه های زیادی به همراه داشت. چرا که عده ای معتقد بودند زنی نیمه برهنه در پشت سلفی وی دیده می شود

مریم معصومی

مجله اینترنتی پارسی گو: مریم معصومی که متولد ۱۳۶۵/۱۲/۲۰ در اصفهان می باشد. پدرش بازنشسته ومادرش خانه‌ دار هستند. او دختر کوچک خانواده ای هفت نفره اسـت و هر ۲ خواهر و ۲ برادر بزرگ‌تر او ازدواج کرده اند. او از یک خانواده کاملا مذهبی و تعصبی است.

ماجرای سلفی برهنه مریم معصومی چیست؟

چند روز پیش مریم معصومی بازیگر کشورمان یک سلفی از خودش منتشر کرد که حاشیه های زیادی به همراه داشت. چرا که عده ای معتقد بودند زنی نیمه برهنه در پشت سلفی این بازیگر دیده می شود!! و با انتشار عکس های برهنه بسیار عجیب در کنار عکس مریم معصومی این سلفی جنجال آفرین شد.

فلش قرمز در تصویر زیر زنی را نشان می دهد که عده ای به اشتباه وی را برهنه خواندند!

سلفی مریم معصومی

سلفی مریم معصومی

واکنش مریم معصومی به جنجال سازی ها

وی پس از ناراحتی شدید از انتشار سلفی او با تگ های عجیب و بی شرمانه و (توهین آمیز) مجبور به انتشار عکس های دیگری کرد تا اثبات کند فضای مجازی مثل همیشه با قضاوت های نابجا باعث آبرو ریزی برخی افراد می شوند. وی با انتشار عکس دیگری به دنبال عکس قبلی و توضیحاتی پیج اینستا را بروز رسانی کرد. تا به این شایعه عجیب و تاسف بار خاتمه دهد.

مریم معصومی نوشت:

انتهاي سالن شخصي با لباس نارنجي ست و شال و از پرسنل مطب دامپزشكي، اين توضيح رو بعد از ساعتها كامنتهاي عجيب زير اين پست اضافه كردم.

با تشكر از شما

پيرو عكس قبلي كاملا مشخصه كه اون فرد لباس بافت نارنجي گلبهي به تن داره… و در حال رفتن به اون اتاقه، متاسفم براي بيكاران مجازي بخصوص پيج هاي كثيف.

در تصویر زیر تصویر زنی که جنجال ساز شد پشت سر مریم معصومی مشاهده می شود!

سلفی مریم معصومی با یک زن برهنه

سلفی مریم معصومی با یک زن برهنه

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ایران ناز

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *