سال خوک چه ویژگی هایی دارد؟ (سال 1398 سال خوک است)

سال ۱۳۹۸ سال چه حیوانی است؟

سال ۱۳۹۸ سال خوک است و این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد. در حقیقت خوک سمبل ثروت و فراوانی است و سال ۱۳۹۸ از این جهت سال فراوانی محسوب می شود!

خوک سال 1398

مجله اینترنتی پارسی گو: سال ۱۳۹۸ سال خوک است و این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد. در حقیقت خوک سمبل ثروت و فراوانی است و سال ۱۳۹۸ از این جهت سال فراوانی محسوب می شود!

در جدول زیر می توانید نماد مربوط به سال های گوناگون را بر اساس طالع بینی چینی مشاهده فرمایید:

سال 1398 سال خوک جدول سال ها بر اساس طالع بینی چینی

سال ۱۳۹۸ سال خوک جدول سال ها بر اساس طالع بینی چینی

خوک سمبل ثروت و فراوانی است! از نظر طالع بینی چینی سال خوک بهترین سال برای تمام مردم دنیاست چون در این سال کار فراوان برای همه وجود دارد و گردش پول عادلانه خواهد بود. سالی که از دست گرفتاری های سیاسی و اداری می توان نفسی به راحتی کشید. سالی که برای روشنفکران و اهل حساب و کتاب به یک اندازه خوب است. یعنی سال تعادل و تناسب.

دانستنی های جالب تقویم سال ۱۳۹۸

از نظر طالع بینی چینی، در این سال خیانت ها و بی اعتمادی ها بسیار کم خواهد بود. سال صلح طلبی عمیق، سالی که دعوا و اقامه دعوا در مراجع ذی صلاح جای بحث های تند و دعوا و جنگ را می گیرد. سالی که ادبیات بر تارک آن خواهد درخشید و نویسندگان و شعرا به دور از دغدغه های رایج به موفقیت های چشمگیری نائل خواهند شد.

سال 1398 سال خوک

سال ۱۳۹۸ سال خوک

بچه هایی که در بهار و تابستان سال خوک متولد می شوند در رفاه و آسودگی زندگی خواهند کرد. البته به دلیل سادگی بیش از حد خوک امکان زودباوری، فریب خوردن و نومیدی هم وجود دارد. از بدی های سال خوک این است که افراد از هم دیگر تقاضای کمک کمتری می کنند و احتمالا آسیب بیشتری می بینند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. ساتین ۲. bargcalendar.com

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *