پیغام پله برای مارادونا : دوست ندارم بشنوم دیگو حالش خوب نیست!

پیغام پله برای مارادونا: امیدوارم زود خوب شوی دوست من!

پله خطاب به مارادونا نوشته است: هی دیگو. هرگز دوست ندارم بشنوم که یکی از اعضای باشگاه ده تایی ها حالش خوب نیست. امیدوارم که زود بهتر شوی دوست من!

پله و مارادونا

مجله اینترنتی پارسی گو: دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین هفته گذشته در آرژانتین زیرتیغ جراحی رفت و بعد از انتشار این خبر بود که بسیاری از چهره های فوتبالی با انتشار پیغامهایی برای او آرزوی بهبود کردند.در این میان، پله هم برای مارادونا پیغامی منتشر کرده و حمایتش را از او ابراز کرده است.

وکیل مارادونا روز یکشنبه اعلام کرد که دن دیگوی ۵۸ ساله بعد از خونریزی معده اش در بیمارستان بستری شده و در بوئنوس آیرس آرژانتین زیر تیغ جراحی رفته. مارادونا که در حال حاضر هدایت تیم مکزیکی دورادوس را برعهده دارد، کمی بعد با انتشار پستی در اینستاگرام از اعضای کادر پزشکی بیمارستان به خاطر تلاشهایشان تشکر کرده.

حتما بخوانید

عکس کودکی پله، مارادونا، مسی، رونالدو، کاکا و نیمار!

حالا پله که در طول دهه های اخیر رقابت حساس و شانه به شانه ای با مارادونا داشته و بارها با او درگیری و کل کل لفظی داشته با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی برای دن دیگو آرزوی سلامتی نموده و در توئیتر نوشته:«هی دیگو. هرگز دوست ندارم بشنوم که یکی از اعضای باشگاه ده تایی ها حالش خوب نیست. امیدوارم که زود بهتر شوی دوست من.»

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فوتبالی

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *