جزئیات سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران! + تصاویر

صبح امروز خبر سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران در خبرگزاری ها منتشر شد که با توجه به آتش گرفتن هواپیما، احتمالا از سرنشینان آن کسی زنده نمانده است.

سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران 2

مجله اینترنتی پارسی گو: صبح امروز خبر سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران در خبرگزاری ها منتشر شد که با توجه به آتش گرفتن هواپیما، احتمالا از سرنشینان آن کسی زنده نمانده است.

روابط عمومی اورژانس از سقوط یک فروند هواپیما حوالی شهریار در استان تهران خبر داد. سقوط هواپیما بوئینگ ۷۰۷ حوالی صفادشت در فرودگاه فتح کرج توسط اورژانس اعلام شد

علت سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران

اورژانس از اعزام یک بالگرد، یک بوس آمبولانس و ده آمبولانس به محل حادثه خبر داد. هواپیمای سقوط کرده باری بوده و از فرودگاه پیام کرج پرواز کرده بود

بر اساس گزارش‌های مردمی دود در منطقه حادثه دیده می‌شود. رئیس اورژانس کشور در ارتباط تلفنی گفت: هنوز معلوم نیست این هواپیما باری یا آموزشی بوده ایت، ولی گویا ۸ یا ۹ سرنشین داشته.

مصدوان سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات نیز در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با بیان این که تیم‌های امداد و نجات به منطقه سقوط اعزام شده اند گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از نوع هواپیما نداریم، ولی ۱۰ سرنشین و خدمه داشته است.

تصاویر مخابره شده از سانحه بوئینگ٧٠٧ نشان مى دهد که هواپیما کاملا. در آتش سوخته است. احتمالاً هواپیما هنگام فرود دچار مشکلى شده و سقوط کرده است. خبر‌ها حاکى از کشته شدن همه سرنشینان این هواپیما دارد.

حتما بخوانید

همه چیز درباره هواپیمای تهران یاسوج!

روابط عمومی ارتش:یک فروند هواپیمای باربری ۷۰۷ حامل گوشت برای کمک در طرح مردمیاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرده که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد. جزئیات علت حادثه و وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی و خدمه آن با اعزام تیم های تخصصی در دست بررسی است.

پیکر هفت فوت شده از هواپیما خارج شد

سخنگوی اورژانس کشور از خروج پیکر هفت فوت شده حادثه آتش سوزی هواپیمای باری از داخل هواپیما خبر داد.
منازل مسکونی خالی از سکنه بوده است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور، در ارتباط با جزییات حادثه سقوط هواپیمای بویینگ ۷۰۷ اعلام کردند هواپیما به منازل مسکونی شهرک زیبا دشت کرج برخورد کرده است و از ۱۶ سرنشین این پرواز تنها مهندس پرواز زنده از داخل هواپیما خارج شده است.

این در حالی است که تا لحظه انتشار خبر اطلاعی از سرنوشت اهالی ساختمان مسکونی در دست نیست.

سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران 4

اعزام نیروهای امداد و نجات به محل سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران

نجات خلبانان هواپیمای سقوط کرده/ ۱۵ نفر در هواپیما بودند

مدیرکل امنیتی استان البرز از نجات خلبانان هواپیمای ساقط شده صبح امروز خبر داد. طبق شنیده‌ها ۱۵ نفر در این هواپیما بودند که خلبانان آن نجات پیدا کرده است.

عملیات جست‌وجو در شهرک مسکونی را آغاز شد

چرخساز مدیرعامل هلال‌احمر البرز گفت: ۸ تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما حضور دارند و عملیات جست‌وجو در شهرک مسکونی را آغاز کردند.

هواپیما متعلق به قرقیزستان است

فرماندار فردیس البرز گفت: بوئینگ ۷۰۷ یک هواپیمای جت تجاری باریک‌پیکر دوربرد با اندازهٔ متوسط است که دارای چهار موتور جت است. هواپیمایی که امروز صبح در زیبادشت سقوط کرد متعلق به قرقیرستان بوده است.

۸ تیم ارزیاب به محل سقوط هواپیما اعزام شدند

مرتضی سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دانشجو، اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از خبر وقوع این سانحه هوایی بلافاصله ستاد بحران در سازمان امداد و نجات تشکیل شد و با قید فوریت های امدادرسانی ۸ تیم ارزیاب به همراه ۲ تیم آنست (سگ های تجسس و نجات) و یک فروند بالگرد به محل وقوع این سانحه اعزام شدند. وی ادامه داد: این هواپیمای باری از نوع بوئینگ ۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است. هنوز اطلاع دقیقی از چگونگی بروز حادثه یا سرنشینان آن گزارش نشده است.

اعزام آمبولانس به محل حادثه

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس گفت: یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس به منطقه حادثه اعزام شدند. خالدی تصریح کرد: تاکنون آماری از تعداد مصدومان به دست ما نرسیده است.

براساس اعلام مسئولان این پرواز ده خدمه داشته است که هنوز از سرنوشت این افراد اطلاعی در دست نیست. خبرها حاكى از كشته شدن همه سرنشينان اين هواپيما دارد. گفته مى شود اين هواپيما حامل محموله گوشت به ايران بوده است.

هواپیما بوئینگ ۷۰۷ باری بوده است

هواپیمای باری۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است.

مسئولان می‌گویند دومین اشتباه خلبان ۷۰۷ این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی برخورد می‌کند.

فرودگاه فتح محل پرواز هواپیما

دود در منطقه سقوط ديده مى‌شود براساس گفته ها هواپیما سقوط کرده باری بوده است و از فرودگاه فتح کرج به پرواز در آمده بود.

تصاویر سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران

هواپیمای باری۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است. مسئولان می‌گویند دومین اشتباه خلبان ۷۰۷ این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی برخورد می‌کند.

تصاویر سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران را مشاهده می فرمایید:

سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران 2

سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران

سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران 3

سقوط هواپیمای بوئینگ در صفا دشت تهران

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. تابناک ۲. تسنیم ۳. کن نیوز ۴. خبرگزاری دانشجو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *