حادثه تروریستی در بلوار شهید ریگی شهر چابهار!

جزئیات حادثه تروریستی چابهار! + اسامی شهدا و تصاویر

بنا به اعلام شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی درباره حادثه تروریستی چابهار و در پی شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در بلوار شهید ریگی چابهار چند نفر به شهادت رسیده اند.

حادثه تروریستی چابهار

مجله اینترنتی پارسی گو: دقایقی قبل یک حادثه تروریستی در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان رخ داد. بنا بر اعلام شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی در پی شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در بلوار شهید ریگی چابهار یک حادثه تروریستی رخ داد.

خبرهای اولیه از این حادثه حاکی است چند تن در پی وقوع این اتفاق شهید و زخمی شده اند. هنوز اطلاعات بیشتری از این اتفاق مخابره نشده است. به محض اطلاع از اخبار بیشتر این حادثه از طریق خبرگزاری دانشجو مخابره خواهد شد.

جزئیات حادثه تروریستی چابهار!

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حمله تروریستی امروز، پنجشنبه، به مقر انتظامی شهرستان چابهار تاکنون ۲ شهید و چهار مجروح داشته است. محمدهادی مرعشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماشین حامل مواد منفجره امروز قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد به طوری که عامل انتحاری خودرو را در ورودی این ستاد منفجر کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه ۲ شهید داشت گفت: چهار مجروح این حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه عامل انتحاری به هلاکت رسید.

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید شهادت ۲ نفر و مجروح شدند چهار نفر در حادثه تروریستی این شهرستان خبر به شهادت رسیدن فرمانده انتظامی این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: فرمانده انتظامی چابهار هنگام انفجار در محل نبوده است.

تصاویر اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار

مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با تایید خبر انفجار در چابهار در خصوص جزییات بیشتر گفت:در این حادثه تروریستی صدای تیراندازی نیز از حوالی ستاد فرماندهی انتظامی چابهار در بلوار شهید ریگی شنیده شد.

حادثه تروریستی چابهار 1

وی ادامه داد: در پی این انفجار بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند و تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

حادثه تروریستی چابهار 2

حیدر علی کیخا فرمانده انتظامی چابهار در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها خبر شهادت خود را تکذیب کرد.

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز در خصوص این خبر گفت: صبح امروز ساعت ۹:۵۵ یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان چابهار مقابل درب ورودی مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی منفجر شد.

وی ادامه داد:متاسفانه در این حادثه تروریستی تا کنون ۳ نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در بین مجروحان تعدادی زن و کودک مشاهده می شود که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند و در حال حاضر به اتاق عمل منتقل شده اند.

حادثه تروریستی چابهار 3

وی گفت : تصور دشمن این است که می تواند خللی در امنیت مردم ایجاد کند؛اما مردم پای نظام و ارزشهای خود ایستاده اند.

وی در پایان گفت:فضای شهر چابهار هم اکنون بسیار آرام است. همه نیرو‌های عمل کننده هم در سطح شهر مستقر شده اند وجزئیات این حادثه در حال پیگیری است.

گفتنی است به رغم اعلام ۳ شهید توسط سرپرست فرماندار ی چابهار وزارت کشور تعداد شهدا را ۲ نفر اعلام کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی با بیان اینکه این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است ادامه داد:در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند.

متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

حادثه تروریستی چابهار 4

اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام شد:

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار “ستوان دوم داریوش رنجبر” و “سرباز وظیفه ناصر درزاده” اعلام کرد.

گفته می شود بر اثر این انفجار شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.

شهید مدافع وطن داریوش رنجبر شهید حادثه تروریستی چابهار

تشییع پیکر شهدای حادثه تروریسیتی چابهار

دقایقی پیش (جمعه ۱۶ آذر ماه) با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، ائمه شیعه و سنی شهرستان چابهار و جمعی از مردم و خانواده شهدا پیکر مطهر شهید ناصردرزاده و شهید داریوش رنجبر از شهدای حادثه تروریستی‌ در چابهار تشییع شد.

گروهک تروریستی انصارالفرقان مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده گروهک تروریستی انصارالفرقان مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت. همچنین عامل انتحاری حادثه تروریسیتی چابهار نیز به هلاکت رسیده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: خبرگزاری دانشجو. باشگاه خبرنگاران جوان. فارس. ایرنا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *