ترفندهای موفقیت در بازی زولا!

راز موفقیت در بازی زولا چیست؟

در بازی زولا بعضی از دوستان خود را می بینید که فوق العاده عمل می کنند! راز موفقیت در بازی زولا چیست؟ به طور خلاصه باید گفت: هوش، خلاقیت، و استفاده از تجربه!

موفقیت در بازی زولا 3

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی آنلاین زولا یک بازی شوتر اول شخص رقابتی و کاملا رایگان است که در ایران از زمان آغاز به کار خود به محبوبیت فراوانی در پیدا کرده است.  در این مقاله ما سعی داریم راهکارهایی برای موفقیت در بازی زولا ارائه دهیم.

بازی زولا مانند همه بازی های رایانه ای به یک سیستم مناسب برای اجرای بازی و صفحه کلید و موس نیاز دارد. اما این صرفاً ظاهر قضیه است؛ اگر شما یکی از پلیر های بازی زولا هستید، داخل بازی بعضی از دوستان خود را می بینید که فوق العاده عمل می کنند! راز موفقیت آنها چیست؟ به طور خلاصه و در چند کلمه باید گفت: هوش، خلاقیت، و استفاده از تجربه!

هوش برای موفقیت در بازی زولا

اگر فرض بگیریم که همه پلیر های بازی زولا از یک هوش متوسط قابل قبول برخوردارند باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از  این هوش در بازی زولا بسیار موثر است. به عبارت دیگر شما اگر از هوش خود در بازی استفاده کنید، بهترین تصمیم‌ها را در لحظاتی که باید، اتخاذ می‌کنید. به عنوان مثال در بازی خرابکاری که یکی از پرطرفدارترین انواع بازی زولا و یادآور بازی کانتر است، با هوش خود باید انتخاب کنید که در چه شرایطی بمب را کار بگذارید یا برای خنثی سازی آن اقدام کنید. در حقیقت تفاوت یک بازیکن حرفه ای و یک بازیکن آماتور همین انتخاب هاست که از هوش او سرچشمه می گیرد!

خلاقیت برای موفقیت در بازی زولا

خلاقیت یکی بر اساس فاکتورهای مهم موفقیت در بازی زولاست. به عنوان نمونه وقتی شما در بازی خرابکاری با بقیه بازیکنان و دوستان خود مشغول بازی هستید، ممکن است صحنه هایی را ببینید که برای شما تازگی دارند! مثلاً تک تیراندازی را ببینید که از یک روزنه بسیار کوچک برای شلیک به دشمن استفاده می کند. هر بار که چنین صحنه هایی را مشاهده می کنید در حقیقت خلاقیت پلیری را می بینید که از امکانات بازی که در اختیار همگان است به شکل جدیدی استفاده کرده است!

موفقیت در بازی زولا 1

استفاده از تجربه برای موفقیت در بازی زولا

یکی دیگر از راز های موفقیت در بازی زولا استفاده از تجربه است. به عبارت بهتر هر بار که شما در یکی از نقشه های بازی مشغول انجام بازی می شوید، چندین  تجربه جدید را می آموزید. اما آیا از این تجربیات در بازی‌های بعدی خود استفاده می کنید؟ مثال ساده استفاده از تجربه در بازی معروف خرابکاری کنترل کردن همه مکان هایی است که ممکن است دشمن در آن پنهان شده باشد. اگر شما یک بار هنگام خنثی سازی بمب یا دفاع از آن از دشمنی که در نقطه ای خاص از نقشه بازی پنهان شده است ضربه بخورید، در بازی بعدی حتما مراقب آن نقطه خاص خواهید بود. اما اگر روز بعد یا هفته بعد انجام بازی بپردازید چه؟ آیا بازهم مراقبه آن نقطه خواهید بود؟ اگر تعداد آن نقاط زیاد شد چه؟ آیا می توانید تمام نقاط را کنترل کنید؟ در حقیقت تفاوت بین بازیکنان حرفه ای و آماتور در این بازی استفاده از همین تجربیات است.

منتظر مقالات بعدی ما در رابطه با بازی زولا باشید. تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید و اگر دست به قلم هستید، مقالات و نوشته های خودتان را برای ما بفرستید تا با نام خودتان منتشر شده و در اختیار دوستانتان قرار گیرد.

تهیه و تنظیم: پارسی گو.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “راز موفقیت در بازی زولا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *